ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی: همیشه در سفر به اصفهان اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد!/ برای سپاهان تله گذاشتیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهادر عبدی پس از تساوی راه‌آهن مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و نسبت به 4-5 بازی اخیر تمرکز و دوندگی بیشتری داشتیم. جلوی یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کردیم و مساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: تاکتیک‌مان این بود که برای حریف تله بگذاریم و فرصت‌هایی هم به دست آوردیم اما متاسفانه آنها را از دست دادیم. با این حال کسب یک امتیاز هم از اصفهان مقابل سپاهان خوب است و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم.

عبدی گفت: امیدوارم طی 4-5 روز باقیمانده تا دیدار با پرسپولیس بتوانیم یک ریکاوری خوب انجام دهیم تا مقابل سرخ‌پوشان پس از مدت‌ها که از تعطیلی‌های لیگ خبری نیست و مسابقات به روند عادی بازگشته است، یک بازی خوبی را ارائه دهیم.

هافبک راه‌آهن در مورد سفر این تیم به اصفهان گفت: همیشه اتفاقات عجیب و غریب در سفر به اصفهان در حین بازی و حتی خارج از بازی برای ما رخ می‌دهد اما امروز واقعا شرایط خوب بود و فقط زمین خوب نبود که البته هر دو تیم اصفهانی طی هفته‌های گذشته بارها به این موضوع اعتراض کردند.

وی گفت: جالب است هم سپاهان و هم ذوب‌آهن هر دو روی زمین بازی می‌کنند اما زمین فولادشهر اصلا کیفیت ندارد. از آن زمان که در پرسپولیس بودم تا به امروز هیچ گاه این زمین خوب نبوده و امیدوارم حداقل به خاطر پیشرفت دو تیم اصفهانی به شرایط زمین رسیدگی شود.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد رویارویی راه‌آهن با این تیم در هفته پانزدهم گفت: پرسپولیس از لحاظ فوتبالی بهترین تیم ایران است. درست است که آنها فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند اما تیم جوان و خوبی دارند. با این حال راه‌آهن همیشه جلوی استقلال و پرسپولیس بهترین نتایج را گرفته و با یک ریکاوری خوب مطمئنم نتیجه خوبی مقابل سرخ‌پوشان خواهیم داشت.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/ID6YDC


ویدیو مرتبط :
ماجرای انفجار عجیب در سپاهان شهر اصفهان!