علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تصويب استانداردهاي کالبدي براي آموزش دانشجويان پزشکي عمومي


ايسنا/ "استانداردهاي کالبدي برنامه آموزشي دوره دکتري پزشکي عمومي"در دويست و چهل و نهمين جلسه شوراي گسترش دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور به تصويب رسيد.
دکتر طاهره چنگيز دبير شوراي آموزش پزشکي عمومي وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اهميت استانداردهاي کالبدي در ارزشيابي عيني دانشکده ها و دانشگاههاي علوم پزشکي در حوزه منابع و امکانات افزود اين مصوبه دانشگاه‌ها را ملزم خواهد ساخت که حداقل شرايط لازم براي آموزش مناسب دانشجويان پزشکي عمومي را فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومي معاونت آموزشي وزارت بهداشت، دکتر چنگيز گفت: در اين استانداردها حداقل تعداد و ترکيب اعضاي هيات علمي ،‌فضاهاي آموزشي ، امکانات و تجهيزات آموزشهاي عملي و باليني و ساير فضاها و امکانات مورد نياز براي ارائه آموزش پزشکي عمومي مشخص شده است.


ویدیو مرتبط :
آموزش رفتار گروهی آموزش شایستگی محور آموزش شبکه ای آموزش ضمن خدمت کارآموزی ضمن ک