سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: تحریک منتقدان از سوی روحانی به تشدید وضع موجود می‌انجامد


نماینده مجلس: تحریک منتقدان از سوی روحانی به تشدید وضع موجود می‌انجامد

فارس/ نماینده مردم تهران در مجلس، شیوه رئیس‌جمهور در مقابل منتقدان را موجب تضعیف جایگاه ریاست‌ جمهوری خواند و گفت: تحریک منتقدان از سوی روحانی به تشدید وضع موجود می‌انجامد.

زهره طبیب‌زاده در گفت‌‌وگو با فارس، با اشاره به سخنان امروز حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جمع دست‌اندرکاران نمایشگاه مطبوعات گفت: شیوه‌ای که آقای رئیس جمهور در برابر منتقدان در طول بیش از دو سال اخیر که از عمر این دولتشان می‌گذرد برگزیده‌ است، به جای آنکه آرامش‌دهنده التهابات سیاسی باشد بعضاً بیشتر تحریک‌کننده است.
وی با اشاره به رأی 50.7 درصدی رئیس جمهور در انتخابات اظهار داشت: ایشان در مراسم تنفیذ و تحلیف خود سوگند یاد کرده است که حافظ منافع کل کشور باشند به این معنا که باید هماهنگ‌کننده موافقان و مخالفان خود در زمان انتخابات باشد.

*روحانی نباید خود، یک طرف دعوا باشد

طبیب‌زاده با تأکید بر اینکه رئیس جمهور نباید خود یک طرف دعوا باشد، گفت: متأسفانه ایشان در طول دوران مسئولیت خود بیشتر در مسائلی همچون برجام، موضوعات فرهنگی و ... خود را در قالب یک سوی دعوا و بحث و جدل‌ها قرار داده است.

*رئیس جمهور نقش وزرا را برعهده می‌گیرد!

وی اظهار داشت: مشاهده شده است که رئیس جمهور بعضاً نقشی را که باید وزرا بر عهده بگیرند خود بر عهده گرفته است به عنوان مثال مواضعی را که آقای ظریف باید در برابر منتقدان روند مذاکرات هسته‌ای و برنامه جامع اقدام مشترک می‌گرفت، توسط رئیس جمهور اتخاذ شده است.

*تحریک منتقدان از سوی روحانی به تشدید وضع موجود می‌انجامد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی این شیوه را موجب تضعیف جایگاه ریاست جمهوری خواند و با یادآوری توهین‌های رئیس جمهور به منتقدان از جمله بی‌سواد خواندن و به جهنم حوالت دادن آنها گفت: رئیس جمهور باید میانجی بوده و از موضع پدرانه برخورد کند نه اینکه خود در یک جبهه قرار گرفته و به تحریک فضای جامعه دامن بزند چرا که این گونه عکس‌العمل‌ها جز تشدید وضع موجود ثمره دیگری ندارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابراز شگفتی از تعابیر امروز رئیس جمهور درباره قوه قضاییه، تصریح کرد: تاکنون رئیس جمهور صرفاً با منتقدان برخورد می‌کرد اما گویا از امروز باید منتظر رودرو شدن وی با سایر قوا نیز باشیم که یادآور مواضع رئیس جمهور سابق کشور در برابر مجلس است.


ویدیو مرتبط :
کنایه دکتر روحانی به نماینده ی بیسواد مجلس