سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کنترل تلفن همراه خود را به دست بگیرید


شما می توانید با استفاده از حلقه هوشمند Neyya تلفن همراه خود را به راحتی کنترل کنید.

باشگاه خبرنگاران/ شما می توانید با استفاده از حلقه هوشمند Neyya تلفن همراه خود را به راحتی کنترل کنید.
با گذشت زمان تکنولوژی های متعددی نیز به وجود می آیند. تکنولوژی هایی که اساسی ترین هدفشان آسانی و راحتی زندگی بشر است. یکی از تکنولوژی های روز دنیا که توانسته است افراد بسیاری را به سوی خود جلب کند، گجت های پوشیدنی هستند. البته طبق پیش بینی های کارشناسان حوزه آی تی، هنوز گجت های پوشیدنی راه طولانی برای طی کردن دارند.

هرچند شرکت ها توانسته اند این محصولات پوشیدنی را به مردم معرفی کنند اما هنوز این گجت ها به اندازه گوشی های هوشمند نتوانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند. در میان گجت های پوشیدنی، ساعت های هوشمند جایگاه دیگری در میان کاربران دارند. اما در این میان هنوز عده ای هستند که ساعت هوشمند را قبول ندارند و به دنبال گجت دیگری هستند. به همین خاطر است که حلقه های هوشمند پای به عرصه بازار نهادند.
حلقه هوشمند Neyya، یک دستگاه کوچک خازنی است که با در اختیار داشتن آن می توانید راحت تر از یک ساعت هوشمند، کنترل گوشی هوشمند خود در دست بگیرید. به وسیله این حلقه، می توانید موسیقی در حال اجرا در گوشی را تغییر دهید، عکس بگیرید و از رسیدن پیام جدید با خبر شوید. به علاوه می توانید به راحتی دوربین گوشی را کنترل کنید و یا برنامه سیری گوشی آیفون را فعال نمایید.

این محصول از روز بیست و ششم نوامبر در سایت آمازون موجود می باشد و خریداران می توانند آن را خریداری نمایند. حلقه Neyya در سه سایز مختلف دردسترس است.
شرکت سازنده حلقه ادعا کرده است عمر باتری Neyya تا سه روز به طول می انجامد.
به جرات می توان گفت این حلقه برای افرادی که علاقه بسیار زیادی به تکنولوژی و زندگی با آخرین گجت های روز دنیا دارند، مناسب است. چرا که این حلقه علاوه بر زیبایی خاصی که به شما می دهد، امکان کنترل گوشی هوشمند را نیز برای شما فراهم می کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
موشک دست سازی که با تلفن همراه کنترل می شود