حتی شهروندان تهرانی با جاذبه های گردشگری تهران آشنایی ندارند


عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه حتی شهروندان تهرانی با جاذبه های گردشگری تهران آشنایی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه 13 از محل اسكان نوروزی و امكانات این اسكان واقع در شرق تهران بازدید كردند.

سروری در حاشیه این بازید گفت: از این بابت خوشحالم كه در خدمت عزیزانی هستم كه در ایام تعطیلات در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مسافران نوروزی انجام وظیفه می كنند.

وی در ادامه افزود: تهران هر چند یك كشور شهر محسوب می شود اما نسبت به سایر شهرها و استانها مظلوم و غریب تر است؛ این در حالی است كه حتی شهروندان تهرانی با جاذبه های گردشگری تهران آشنایی ندارند.

سروری بیان كرد: روند طرح مهمان طهران هر ساله رو به كمال است و شهرداری توانسته است گام موثری به جهت معرفی شهر تهران به عنوان یكی از شهر های زیبای كشور بر دارد.

عضو شورای اسلامی شهرتهران گفت: از اسكان نوروزی چند منطقه بازدیدی داشتم و منطقه 13 در این بین از خدمات بهتری نسبت به دیگر مناطق برخوردار بوده است و سعی كرده است خدمات مطلوب تری به مسافران نوروزی ارائه دهد.

وی افزود: رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی در بحث اسكان نوروزی و معرفی جاذبه های گردشگری تهران و خدمات شهرداری ضعف هایی دارد و هیچ انعكاسی نداشته است؛به هر حال برای سال های آینده برای حضور متراكم تر و بازدید از تهران باید برنامه ریزی و اطلاع رسانی كرد.

سروری در پایان ضمن تشكر از اقدامات شهرداری منطقه 13 در بحث اسكان نوروزی عنوان كرد: مجموعه شهرداری منطقه 13 برای ارائه خدمات بهتر فكر و برنامه ریزی خوبی داشته و از این جهت قابل تقدیر است و نباید این اقدامات از چشم مسئولان دولتی دور بماند.

منبع : مهر


ویدیو مرتبط :
جاذبه های گردشگری تهران | پایتخت هم زیباست