سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین یك فوتی و 13مصدوم برجا گذاشت


غفور آقاجانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه ساعت4:30 بامداد امروز /چهارشنبه/ در كیلومتر 30 لاین شمالی این مسیر ارتباطی رخ داد و نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب هلال احمر زنجان نیز بلافاصله به یاری 48 حادثه دیده ناشی از این تصادف زنجیره ای شتافتند.
وی اظهار كرد: در این سانحه رانندگی، یك دستگاه پژو پارس، دو دستگاه پژو 405، یك دستگاه پراید، آردی، ام وی ام، سمند و اتوبوس، با یكدیگر برخورد كرده بودند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: مسبب این حادثه، راننده یك دستگاه خودرو سواری سمند بود.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، این خودرو سواری واژگون شده و در نتیجه به دلیل نبستن كمربند ایمنی به بیرون پرتاب و بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت كرده است.
وی با بیان اینكه چهار دستگاه خودرو در این حادثه با یكدیگر برخورد كرده بودند اظهار كرد: خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان اتوبوس مسافربری صدمه ای وارد نشده و فقط به خودرو خسارت وارد شده بود.
مسئول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه رانندگی 13 نفر مصدوم شده بودند كه با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
جواد مرادی افزود: مصدومین هفت مرد و شش زن بودند كه در میان آنان یك دختر و پسر یك ساله نیز به چشم می خورد و راننده سمند نیز قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه جان سپرده بود.
وی اظهار كرد: عوامل اورژانس پایگاه های قره بلاغ، سلطانیه، مروارید و صبا، مصدومین را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال داده اند.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین کرج