علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۶۴ برنامه فرهنگی ورزشی در مازندران اجرا شد


به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای جامعه ورزشی با محوریت شهید شاخص ورزش کشور پهلوان شهید بهرام اسد پور گلوگاهی در سالن سید رسول حسینی ساری با اعلام اینکه مازندران دارای هزار و ۴۰۰ شهید است، اظهار داشت: ۶۰۰ شهید ورزشکار در استان مازندران شناسایی شد.

وی هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ پهلوانی عنوان کرد و افزود: کنگره شهدای ورزشکار می‌تواند الگوسازی برای نسل جوان جامعه کند.

حسین زادگان بابیان اینکه باید این کنگره در طول سال تداوم یابد، تصریح کرد: با برگزاری این‌چنین کنگره‌ها می‌توانیم خط و مشی شهدا را در بین جوانان نهادینه و انتقال دهیم و مازندران در ثبت آثار و وصیت شهدا رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

حسین زادگان بهترین برنامه فرهنگی و ورزشی برای جوانان را برگزاری این‌چنین کنگره‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: چندین برنامه بنام شهید شاخص در شرق استان توسط سازمان بسیج برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
جشنواره ورزشی فرهنگی ورزشی فجر 93 شهرستان شهریار