سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محاکمه دو مجری شبکه رادیویی BBC به اتهام تجاوز جنسی


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجریان شبکه رادیویی بی‌بی‌سی در اتهامی تاریخی به اتهام تجاوز به کودکان محاکمه می‌شوند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، «تونی وادزورث»(Tony Wadsworth) و «جولی وادزورث»(Julie Wadsworth) دو مجری شبکه رادیویی «بی‌بی‌سی»(BBC)، به جرم تجاوز جنسی به کودکان متهم شده‌اند.

این زوج متجاوز در ماه می برای محاکمه در دادگاه بدوی حاضر خواهند شد.

طبق گفته‌های روسای بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی، این زن و شوهر در رادیو بی‌بی‌سی «غرب میدلندز» (West Midlands) و رادیو بی‌بی‌سی «لستر»(Leicester) در بیرمنگام برنامه اجرا می‌کردند.

به گفته پلیس شهر «وارویکشر»(Warwickshire) که در ناحیه میدلند غربی قرار دارد، «تونی وادزورث»، 68 ساله به 5 فقره تحریک جنسی یک پسر زیر 16 سال و یک مورد جرم اخلاقی  و «جولی وادزورث»، 58 ساله به 7 مورد تحریک یک پسر زیر 16 سال و یک مورد جرم اخلاقی متهم شده‌اند.

همچنین هر دوی آنها به ارتکاب تعدادی عمل منافی عفت عمومی مواجهند.

به گفته پلیس این اتهامات با 4 کودک در سنین بین 11 و 15 و بین سالهای 1996 و 1999 مرتبط هستند.

یکی از سخنگویان «بی‌بی‌سی» در این رابطه گفت: "اتهامات وارد شده به این دو به هیچ عنوان به موقعیت و شرایط آنها در این شبکه مربوط نمی‌شود".

وی افزود: "این یک فرآیند جنایی در حال انجام است و ما نمی‌توانیم بیشتر از این اظهارنظر کنیم".

طبق این گزارش هر دو مجری در حال حاضر از کار برکنار شده‌اند.

انتهای پیام/4


ویدیو مرتبط :
اتهام دروغ آدمربایی و تجاوز جنسی چند زن عوضی به مرد ران