علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



«قصه‌هایی از امام عسکری(ع)» منتشر شد


به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون داستان‌های بسیاری درباره پیامبر اکرم(ص)، زندگی و بعثت ایشان و همچنین زندگی امامان نوشته شده اما به ندرت در ذهن و خاطر بچه‌ها ماندگار شده‌اند.

«قصه‌هایی از امام عسکری(ع)» به روایت مسلم ناصری و با تصاویر محسن محمدمیرزایی از جمله کتاب‌هایی است که به بازخوانی قصه‌ها و روایت‌های یازدهمین امام شیعیان می‌پردازد.

نویسنده در این مجموعه از زبانی ساده و روان برای بازنویسی زندگی امام حسن عسکری(ع) بهره برده و کوشیده تا به اصل تاریخ و زندگی این بزرگوار وفادار باقی بماند.

«کاش بیشتر می‌دیدمش، سکه‌های گم‌شده، برادر پول‌دار، برادر فقیر، فقط پرده تکان می‌خورد، کودک و فرشته، شیرهای گرسنه، خلیفه و قاطر چموش، حاکم و مرد کشاورز، رازهای یک چوب و سفر در باران» مجموعه داستان‌ها درباره زندگی امام حسن عسکری(ع) هستند.

این مجموعه را انتشارات قدیانی در ۲۲۰۰ نسخه و به قیمت ۳ هزار تومان منتشر کرده است.


ویدیو مرتبط :
آلبوم خوشبختی با صدای دوسته عزیزم حمید عسکری منتشر شد