ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چون ناپاکی ندیدم، نمی‌توانم اظهار نظری کنم


علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد، گفت: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. مسابقه بسیار خوب و فیزیکی بود. پدیده تیم بسیار قدرتمندی است که توانست در بازی دیروز نمایش خوبی ارائه دهد. خوشبختانه تیم ما باهوش بازی کرد و توانستیم در نهایت به 3 امتیاز شیرین بازی دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد، عنوان کرد: از این بابت خوشحال هستیم. خروجی ما از فصل جاری باید کامل شود و به دنبال قهرمانی هستیم. جایگاه ما در فصل جاری صدر جدول است.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد:‌باید صدر جدول را در هفته پایان حفظ کنیم. بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان صلاحیت خود را نشان دادند.

پورکیانی در مورد اینکه عبدالله ویسی به برخی اتفاقات دیدارهای روز گذشته مشکوک است و اعلام کرده 10 درصد مسابقات پاک نبودند و به نظر می‌رسید به اتفاقات بازی پرسپولیس و گسترش فولاد اعتراض دارد، گفت: به مسائل فنی ورود نمی‌کنم. چون بازی را ندیدم و اطلاعی از این مورد ندارم بهتر است که اظهار نظری نداشته باشم.

وی در ادامه در مورد دیدار هفته پایانی تیمش مقابل ذوب آهن، خاطرنشان کرد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان سخت کوشی دارند و در هفته آخر برای انجام یک بازی پاک به میدان می‌آیند. امیدوارم بازی خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کنیم.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا تمهیداتی برای پر شدن ورزشگاه در نظر می‌گیرند، گفت: هواداران به اهمیت بازی آگاه هستند و بدون شک به ورزشگاه می‌آیند.

پورکیانی در مورد اینکه آیا پاداشی برای قهرمانی در نظر گرفتند، عنوان کرد: اجازه بدهید اول قهرمان شویم و سپس در این مورد تصمیم می‌گیریم. خود عنوان قهرمانی بالاترین پاداش است.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
اظهار نظری جالب زبان مادری برای اولین بار در رسانه ملی