برنامه‌های حوزه هنری خوزستان برای هفته هنر انقلاب تدوین شد


نشست شورای طرح و برنامه خوزستان در خصوص برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و برنامه‌های فرهنگی سال 95 در حوزه هنری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، در این نشست که با حضور سرپرست و مسؤولان واحدهای حوزه هنری خوزستان برگزار شد برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و برنامه‌های سال 95 مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه علی‌رضا چرخابی، سرپرست حوزه هنری خوزستان، اظهار کرد: حوزه هنری وظیفه حمایت و گسترش از برنامه‌های هنری را برعهده دارد. لذا هفته هنر انقلاب فرصت مناسبی برای تبیین، و معرفی حوزه هنری است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

وی هم‌چنین از حوزه هنری به عنوان متولی هنر انقلاب اسلامی نام برد و به تشریح برنامه‌های واحدهای مختلف این حوزه پرداخت.

در این جلسه در خصوص برخی برنامه‌های پیشنهادی شامل برگزاری نشست ادبی و نقد کتاب با موضوع انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی یک روزه، برگزاری نمایشگاه هنر تجسمی شامل نقاشی و عکس، دیدار هنرمندان با مسؤولان استان و نماینده ولی فقیه، برگزاری محفل شعرخوانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، توزیع بسته‌های فرهنگی در مصلای نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا ویژه شهدای هنرمند مدافع حرم، اجرای نمایش خیابانی، نمایش فیلم و نمایش نامه‌خوانی، فیلم‌نامه‌خوانی و نیز بررسی و تحلیل مستند روایت فتح برنامه‌هایی است که برای نهایی شدن و تامین اعتبار در هفته هنر انقلاب اسلامی در خوزستان اجرا خواهند شد.

برای برگزاری مناسب این برنامه‌ها و تشکیل ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب در خوزستان با دبیری حوزه هنری خوزستان مذاکرات و مکاتبات لازم با معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری انجام گرفته است.

سال 94 برنامه‌های متنوعی با همکاری برخی دستگاه‌ها و هماهنگی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در هفته هنر انقلاب تدارک و انجام شد اما تلاش شده برنامه‌های بزرگداشت هفته هنر انقلاب کیفی‌تر از سال گذشته و متناسب‌تر با اهداف و ماموریت‌های حوزه هنری اجرا شود.

در این نشست هم‌چنین در خصوص ثبت برنامه‌های سه‌ماهه سامانه مدیریت فرهنگی تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران در مورد هنر سوخت