سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۲۷ سال اقتصاد کشورمان در دست تفکر کارگزارانی بود/ برخی حاضر نیستند یک جمله امام(ره) را در نفی استکبار تکرار کنند


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس٬ مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش «عزت ملی» که به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حال برگزاری است، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام(ره) مخالف دوقطبی کردن جامعه بود. متاسفانه امروز برخی دم از امام(ره) می‌زنند ولی حاضر نیستند یک موضع ضداستکباری ایشان را تکرار کنند.

وی ادامه داد: میدان دوقطبی کردن نظام عبارت است از آرمان خواهی و اقتصاد، یعنی به مردم وعده حل مشکلات اقتصادی را می‌دهند و در بخش دیگر از آرمان‌های امام(ره) سخن می‌گویند.

بذرپاش در ادامه با اشاره به موضوع هسته‌ای افزود: برخی این نکته را جا انداختند که مشکلات اقتصادی به دلیل هسته‌ای بودن ما است، آنها فکر می‌کنند مشکلات اقتصادی ما با از بین رفتن مسئله هسته‌ای حل خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اتمام مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: دموکرات‌ها در امریکا یک سیاستی دارند به نام سیاست قدرت هوشمند، یعنی با تبلیغات کشورهای مقابل خود را به سمت دوقطبی کردن می‌برند و تحریم می‌کنند تا یکی از دو قطب توسط مردم انتخاب شود تمامی تحریم هایی که انجام شد به دلیل این مقصود بوده است.

بذرپاش ادامه داد: امروز آنها در پازل خود موضوع هسته‌ای را برداشته و مسائل منطقه را جایگزین کردند، تحریم ویزا و دیگر مسائل از جمله اقدامات آنان خواهد بود. آنها می‌خواهند بگویند مشکلات اقتصادی به خاطر ماجراجویی در منطقه است.

وی گفت: متاسفانه امروز افرادی کمک می‌کنند این دوقطبی که هدف دشمن است، شکل بگیرد، برخی‌ها ناخواسته در این پروژه هستند و اقداماتی را انجام می‌دهند، طرف‌های غربی هم به خوبی در این زمینه عمل می‌کنند.

بذرپاش اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا پروژه نفوذ را ازبین ببریم، متاسفانه پروژه نفوذ درحال شکل گیری است و باید با آن مقابله کنیم.

این نماینده مجلس گفت: عده‌ای حاضر نیستند یک جمله امام(ره) را در نفی استکبار تکرار کنند.آنها می‌خواهند از جایگاه امام راحل  در صحنه انتخاباتی سوءاستفاده کنند.

بذرپاش تاکید کرد: باید سخنان امام(ره) را درست نگاه کنیم، رهبری در مکتب امام(ره) تعریف و تربیت شده‌ است، در مکتب امام سید خراسانی تربیت می‌شود. برخی استخوان گیر کرده در گلو هستند، باید شاخص‌های اصلی انقلاب برای آنها تبیین شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری بسیار مظلوم هستند، سالها بعد اقداماتی که رهبر معظم انقلاب داشته‌اند مشخص خواهد شد.

بذرپاش تصریح کرد: فردی به نام تقی‌زاده در کشور وجود داشت و باید دید تاریخ در مورد امیرکبیر و تقی‌زاده چه می‌گوید، اگر همه تاریخ جمع شوند نمی‌توانند چهره محمدرضا را تطهیر کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: برخی‌ها الان می‌گویند نباید انقلاب انجام می‌شد زیرا مشکلات زمان محمدرضا هنوز وجود دارد ولی این استدلال کامل و صحیح نیست. درست است که اقتصاد مشکل دارد دلیل این کار نفوذ نکردن اندیشه امام(ره) است، حدود 27 سال اقتصاد در دست تفکر کارگزارانی بود، ولی چه اتفاقی افتاد؟

بذرپاش تصریح کرد: افرادی الان مدعی هستند ولی 27 سال تمامی پست‌ها و رانت‌ها برای آنها بوده است حتی در دولت احمدی‌نژاد نیز بسیاری از پست‌ها را همین تفکر در دست داشتند ولی بازهم طلبکار انقلابیون هستند. فکر می‌کنید افرادی مانند خاوری از کجا آمدند؟ خاوری در زمان دولت اصلاحات مدیرعامل بانک سپه بود که در سال ۸۴ به دفاع از هاشمی برخاست.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1DIVVT


ویدیو مرتبط :
بارها تکرار کرده‌ایم؛ چرا بعضی حاضر نیستند گوش کنند؟