فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نجات معجزه‌آساي دختر ۱۵ ساله اهوازي بعد از سقوط از طبقه هشتم


مهر/ دختر ۱۵ ساله اهوازي بعد از سقوط از هشت طبقه به صورت معجزه آسا نجات پيدا کرد. مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز اظهار کرد: امشب در جريان تماس با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني اهواز خبر سقوط يک دختر حدود ۱۵ ساله از يکي از طبقات مجتمع مسکوني واقع در زيباشهر اهواز گزارش شد.
مسعود حق شناس افزود: حدود چهار دقيقه بعد مأموران بلافاصله با خودروهاي امداد و نجات و نردبان از نزديک ترين ايستگاه خود را به محل حادثه رساندند.
وي تصريح کرد: فرمانده تيم عمليات بلافاصله در محل سقوط دختر حاضر و مشاهده کرد که نامبرده به لطف خدا داراي علائم حياتي است.

مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز بيان کرد: مأموران آتش نشاني با توجه به عدم دسترسي به محل سقوط فرد مذکور از خودروي امداد و نجات و نردبان استفاده کرده و عمليات خود را اجرايي کردند. آنها در يک شرايط نامساعد موفق شدند تا دختر مصدوم را از ارتفاع به روي سطح زمين انتقال داده و به منظور درمان به اورژانس مستقر در محل تحويل دهند.

حق شناس عنوان کرد: شنيده ها حاکي از اين است که فرد مذکور به دليل نامشخصي از طبقه هشتم به روي پشت سقوط کرده و روي بام ساختمان مجاور افتاده است.

وي يادآور شد: علت حادثه توسط مراجع ذيصلاح در دست پيگيري است.

مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز ادامه داد: در اين عمليات دو دستگاه خودروي امداد و نجات و نردبان و ۶ مأمور آتش نشان حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای پیرزن 97 ساله،پس از سقوط از طبقه چهارم ساختم