ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وعده جذاب شاهزاده اردنی برای انتخابات ریاست فیفا


تابناک/ اگر به عنوان رئیس فیفا انتخاب شوم قول می‌دهم که تمام اسناد و مدارک سری فاش نشده مربوط به فساد مالی مسئولان بلندپایه را افشا می‌کنم.
علی‌بن حسین رئیس فدراسیون فوتبال اردن و نایب رئیس سابق فیفا که یکی از کاندیداهای مهم برای ریاست فیفا در انتخابات آتی است، با نزدیک شدن موعد انتخابات جنگ تبلیغاتی خود را آغاز کرد و در مصاحبه خود اعلام کرد که در صورت رسیدن به ریاست فیفا افشاگری خواهد کرد و حق مردم است که واقعیت ها را بدانند.
شاهزاده اردنی در مصاحبه با خبرگزاری کیودو ژاپن گفت: اگر به عنوان رئیس فیفا انتخاب شوم قول می‌دهم که تمام اسناد و مدارک سری فاش نشده مربوط به فساد مالی مسئولان بلندپایه را افشا می‌کنم. تمام مسائل پناهی را آشکار می‌کنم و ایمان دارم که مردم باید به آنچه که در این فضا اتفاق می‌افتد آگاه باشند. می‌خواهم تمام درآمدهای مسئولان بلند پایه و دخل و مخارج آنها را فاش کنم چرا نه؟ مردم دوست دارند بدانند.
بن حسین درپایان گفت: فدراسیون بین‌المللی فوتبال در کل شکست نخورده اما در شرایط بحرانی به سر می‌برد. باید بار دیگر از ریشه بنا شود. ما در این راه باید تمام امور را شفاف کنیم نه در حرف‌ها بلکه در عمل انجام دهیم. شاهزاده اردنی در انتخابات پیشین فیفا تنها رقیب بلاتر بود و مقابل او نتوانست رای بیاورد و مغلوب شد اما بعد از انتخاب دوباره بلاتر مسائل فساد مالی گریبان‌گیر بلاتر شد و در نتیجه استعفا داد، حال انتخابات جدید فیفا قرار است در تاریخ 7 اسفند 94 برگزار شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ژینولا کاندیدای انتخابات ریاست فیفا