ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت قوچان‌نژاد به ترکيب اصلي ايران


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 12:09

بازگشت قوچان‌نژاد به ترکيب اصلي ايران

ورزش سه/ با مصدوميت سردار آزمون و غيبت او در بازي با ترکمنستان و گوام حالا اميد اولي گلزني ها در تيم ملي به مهاجم چارلتون دوخته خواهد شد.
رضا قوچان نژاد با پشت سر گذاشتن مصدوميت سنگين اين روزها در فرم مطلوبي قرار دارد تا جايي که به ترکيب اصلي چارلتون برگشت و در آخرين بازي اين تيم 65 دقيقه به ميدان رفت. کارلوس کي روش که سردار آزمون را به عنوان انتخاب اول خط حمله مد نظر داشت حالا با مصدوميت مهاجم روستوف و غيبت برابر ترکمنستان و گوام به احتمال فراوان از رضا قوچان نژاد يک بار ديگر به عنوان تک مهاجم در ترکيب اصلي سود خواهد برد تا شم گلزني بالاي گوچي به داد ايران برسد. قوچان نژاد در تيم ملي ايران آمار گلزني فوق العاده اي به جا گذاشته و دو بازي با ترکمنستان و گوام فرصتي طلايي در اختيار او قرار خواهد داد تا جايگاه ثابتي در جمع شاگردان کي روش پيدا کند.
قوچان نژاد بعد از دو ماه مصدوميت و دوري از ميادين شب گذشته در چارچوب رقابت هاي هفته پانزدهم چمپيون شيب انگليس به ترکيب اصلي تيمش برگشت و با پيراهن بفش چارلتون 65 دقيقه مقابل ميلتون بازي کرد. تغييرات روي نيمکت چارلتون براي هر بازيکني بد باشد براي گوچي ايراني خوب شد چون سرمربي بلژيکي چارلتون با شناختي که از توانايي هاي اين بازيکن داشت بار ديگر او را به ترکيب اصلي برگرداند به اين اميد که شم گلزني بالاي قوچان نژاد به داد تيمش برسد .رضا در اين بازي نتوانست کار خاصي انجام بدهد گرچه دوندگي و سختکوشي او جالب توجه بود و در يکي از همين صحنه ها او از داور کارت زرد گرفت.
گوچي در دقايقي که مقابل ميلتون در زمين بود يک ضربه استثنايي از فاصله 40 متري روانه دروازه حريف کرد که شوت او با واکنش جالب دروازه بان ميلتون همراه شد تا مهاجم ايراني در حسرت گلزني باقي بماند. با اين شکست وضعيت چازلتون در جدول رده بندي چمپيون شيب بدتر از هميشه شد تا آنها تنها يک پله با قعرنشيني فاصله داشته باشند. ثبت پنجمين شکست متوالي چارلتون را در آستانه سقوط قرار داد و اين نمي تواند براي قوچان نژاد و طرفدارانش خبر خوبي باشد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر //بازگشت قوچان نژاد از دو روز دیگر!‬‎