علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دولت تدبیر و امید به دنبال توسعه حداکثری دولت الکترونیک است


به گزارش ایرنا، عطاء الله ملکی تبار عصر شنبه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری های توسعه دولت همراه در استان قم اظهار کرد: استقرار و توسعه دولت الکترونیک و ایجاد شهر هوشمند از ضرورت های اجتناب ناپذیر بوده و دولت یازدهم با حضور بخش خصوصی، زیرساخت های لازم برای شکل گیری این مهم را فراهم آورده است.
وی افزود: دولت در جهت ارتباط هرچه بهتر دستگاه های اجرایی با شبکه دولت و استفاده از خدمات ارایه شده در این بستر، امکانات و تسهیلاتی را ایجاد کرده و استان قم با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم می تواند به عنوان استان پیشرو در زمینه توسعه دولت همراه مطرح شود.
وی با اشاره به برخی برنامه ها و اقدام ها در جهت توسعه فناوری اطلاعات در دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: حذف کپی های کاغذی از اسناد هویتی اقدامی قابل تقدیر است که باید در حوزه ها و خدمات دیگر ادامه داشته باشد.
ملکی تبار تصریح کرد: به طور حتم با حضور و مشارکت موثر بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات، می توانیم خدمات هرچه بهتر و گسترده تری را در اختیار مردم و شهروندان قرار داده و در دستیابی به اقتصاد پایدار اقدام های اساسی انجام دهیم.
در این جلسه که با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، تفاهم نامه توسعه دولت الکترونیک در استان با همکاری شرکت رایتل به امضا رسید.
8146 / 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری: امید داشتیم در دولت تدبیر و امید اتفاقات