پیشنهاد قابل تامل «کامران نجف زاده» به جای سلفی گرفتن با زیدان!


پیشنهاد قابل تامل «کامران نجف زاده» به جای سلفی گرفتن با زیدان!

خبرآنلاین/ خبرنگار قدیمی تلویزیون در مراسم اهدای کتاب جدیدش "غار ترسناک اسکلت ها" به یک مرکز خیریه گفت: امیدوارم این کتاب کودکانه به دست بچه هایی برسد که دنیای بهتری می خواهند.
 کامران نجف زاده گفت: وقتی مطمئن شدم یک عضو شورای شهر گفته ماموران شهرداری زن متکدی ای را گرفته اند که بچه ای در بغلش سه روز بوده فوت شده و باز با او گدایی می کرده، شوکه شدم.
سفیر ویژه کودکان و سالمندان گفت: این درد کمی نیست که عددها می گویند کودکان خیابانی چهل و پنج برابر سایر افراد جامعه به ایدز مبتلا می شوند. پنج درصد آنها مواد تزریقی استفاده کرده اند و پانزده درصد هم مواد مخدر مصرف می کنند.
نجف زاده در پاسخ به خبرنگاری که پرسید قرار است در تیم منتخب ستارگان برای بازی با پیشکسوتان رئال مادرید به اسپانیا سفر کنید، گفت: آقای یار یار، رییس باشگاه هنرمندان لطف کردند و حتی اسامی هم رد شد اما پیغام دادم من نمی آیم. من نه هنرمندم و نه فوتبالیست. فوتبال با بزرگان جهان لذت دارد ولی طرحی بهتر از آن دارم. ما خبرنگارها یک قرار مشترک در دروازه غار یا هروی بگذاریم و از نزدیک اوضاع کودکان و کارتن خواب های آنجا را ببینیم. این از سلفی گرفتن با زیدان مفیدتر است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن دکور برنامه کامران نجف زاده !