سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح پلیس برای جلوگیری از سرقت منازل برای نخستین بار در مشهد اجرا شد


سردار بهمن امیری مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این چارچوب پلیس، امنیت 600 خانه مسكونی شهروندان مشهدی را كه طی ایام نوروز خالی از ساكنان بود تامین كرد.
وی ادامه داد: بر این اساس برخی شهروندان مشهدی كه نوروز امسال قصد مسافرت و خروج از شهر را داشتند تامین امنیت خانه خود را به پلیس سپردند و پس از برگشت از مسافرت بدون هیچ كم و كاستی خانه را از ماموران تحویل گرفتند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح مورد توجه فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت لذا ابتكارات و خلاقیتهایی كه توسط پلیس در خراسان رضوی در اجرای ماموریتها و مقابله وقوع جرم صورت می گیرد باید جمع بندی و به كل كشور منعكس شوند.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی ارتكاب سرقت در جامعه گسترش یافته و به تبع آن در ایام نوروز خالی شدن منازل سارقان را برای ارتكاب به جرم ترغیب می كند لذا باید ضمن افزایش نظارتها در مقابله نیز قوانین سخت گیرانه تری وضع و اجرا كرد.
سردار امیری مقدم با متمایز دانستن شرایط امنیتی در مشهد با شهرهای دیگر كشور ادامه داد: شهری را كه سالانه پذیرای 27 میلیون زائر است و در ایام نوروز 6.5 میلیون نفر به جمعیت آن افزوده می شود نباید با شهرهای دیگر مقایسه كرد.
وی گفت: شهر مشهد باید امكانات و تجهیزات خاص خود را برای تامین امنیت داشته باشد لذا امسال هدفمند كردن گشتهای پلیس، هوشمندسازی سامانه امنیتی و انتظامی، استفاده از دوربینهای نصب شده در سطح شهر برای شناسایی مجرمین، برخورد جدی با اراذل و اوباش، سارقان به عنف و سارقان مسلح از دیگر برنامه ها نیروی انتظامی در این شهر است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین بیشترین تخلفات و جرایم طی ایام نوروز را در مشهد به ترتیب تخلفات رانندگی، بی توجهی به تذكرات پلیس و سرقت برشمرد.
وی افزود: نوروز امسال همچنین آمار تلفات حوادث رانندگی در جاده های خراسان رضوی در مقایسه با نوروز سال گذشته 40 درصد كاهش داشت اما هنوز این آمار رضایت بخش نیست.
7489/1858/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرقت از منازل 1