فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان به خط پایان می‌رسد


به گزارش خبرگزاری فارس، صادق کرمیان، رئیس فرهنگسرای عطار از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: این مراسم، 27 بهمن ماه و با حضور متولیان فرهنگی، مسئولان شهری، نویسندگان و هنرمندان در فرهنگسرای اندیشه برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش خوانش کتاب و گردآوری افسانه‌ها و متل‌ها تقدیر می‌شود.

رئیس فرهنگسرای عطار، تقدیر از محمدرضا سرشار را یکی دیگر از بخش های مراسم اختتامیه این جشنواره دانست و افزود: ما در قالب قصه می‌توانیم بسیاری از مفاهیم و آموزه‌های مورد نظر خود را به کودکان و نوجوانان منتقل کنیم و قصه‌گویان، در این زمینه، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند. رضا رهگذر، گوینده برنامه رادیویی و خاطره‌برانگیز«قصه ظهر جمعه» از جمله این قصه‌گوهاست که در دومین جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

کرمیان همچنین بیان کرد: در مراسم اختتامیه از کم سن و سال‌ترین و همچنین از مسن‌ترین مخاطبی که فایل صوتی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، تقدیر می‌شود.

مدیر فرهنگی- هنری منطقه 10، به اهداف جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان اشاره و بیان کرد: معرفی کتاب های مناسب گروه کودک و نوجوان، گردآوری قصه‌ها، افسانه‌ها و گویش‌های محلی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین نوعدوستی و راه‌اندازی کتابخانه صوتی برای نابینایان در منطقه، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گفته کرمیان، جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان و نوجوانان از اسفند 93 کار خود را آغاز کرد و نزدیک به 6 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کردند اما از این تعداد، 2800 نفر ، 5000 فایل به دبیرخانه جشنواره ارسال داشتند.

دومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان و نوجوانان، سه شنبه 27 بهمن ماه، ساعت 15 در فرهنگسرای اندیشه و با تقدیر از محمدرضا سرشار(رضا رهگذر) و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/NUSV1L


ویدیو مرتبط :
کتاب صوتی بمبی 2 مخصوص کودکان و نوجوانان