سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تغذیه/ چند خوردنی ساده برای افزایش انرژی


تغذیه/ چند خوردنی ساده برای افزایش انرژیخراسان/ اگر می خواهید همیشه با انرژی باشید و دیرتر احساس کوفتگی و خستگی کنید، می‌توانید چند خوردنی را به رژیم غذایی تان اضافه کنید.
این مواد عبارت است از :

ماست پروبیوتیک:
محصولات پروبیوتیک می‌تواند نشانه‌های خستگی مزمن را تا حد زیادی کاهش دهد.
شکلات تلخ:
شکلات‌ تیره و تلخ‌ به دلیل داشتن پلی‌فنول و همچنین بالا بودن سطح کاکائو، باعث افزایش واکنش‌های شیمیایی در مغز می شود و احساس خستگی را کاهش می دهد.
تخمه کدو:
اگر احساس می‌کنید هنگام انجام فعالیت‌ نفس کم می‌آورید، تخمه کدو مصرف کنید. به نقل از جام جم این ماده به دلیل داشتن منیزیم می‌تواند احساس خستگی را کاهش دهد.
اسفناج و جعفری:
سبزی‌ها کندتر از بدن دفع می‌شود بنابراین مدت بیشتری شما را پرانرژی نگه‌می‌دارد. جعفری و اسفناج ، به دلیل آن‌که حاوی مقادیر زیادی آهن است، خستگی را از بدن رفع می کند.
ماهی آزاد:
ماهی‌ حاوی عنصر شناخته‌شده ای به نام امگا۳ است که اسید چرب از نوع مفید به شمار می‌رود و علاوه‌بر این‌که باعث تقویت دستگاه ایمنی می‌شود، خاصیت ضد‌خستگی دارد. ماهی آزاد سرشار از ویتامین B1 است.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
‫فیزیک به زبان ساده - انرژی قسمت 2 انواع انرژی و اشکال آن‬‎