فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب و کتاب‌خوانی در آثار کارتونیست رومانیایی+تصویر


به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، کتاب و کتاب‌خوانی از جمله موضوعات مهم در جوامع طی قرن‌های گذشته تا به امروز بوده که «جورج لیکوریسی» از کارتونیست‌های کشور رومانی نیز این موضوع را در آثارش مورد توجه قرار داده است.

این کارتون‌ها در ادامه می‌آید:

 

بر اساس این گزارش، «جورج لیکوریسی» سال 1956 در رومانی به دنیا آمد. او از دانشگاه پلی تکنیک دانشگاه لاسی در سال 1981 در رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد.

وی از مارس سال 1985 کار خود را در زمینه کارتون شروع کرد و این آثار در نشریات مختلف رومانی و کشورهای دیگر چاپ شدند. او کارتون‌هایش را در نمایشگاه‌های انفرادی در کونتینستی، سوسه وا، بخارست و بیش از 200 نمایشگاه گروهی در رومانی و کشورهای دیگر به نمایش گذاشت.

این کارتونیست در مسابقات کارتون بین‌المللی بسیاری شرکت کرده و برنده بیش از 20 جایزه و لوح تقدیر شده است. وی بنیانگذار و کارگردان هنری مسابقه بین المللی کارتون «100 درصد طبیعی» است.

جورج لیکوریسی یکی از بنیانگذاران فکو رومانی است و در حال حاضر در شمال رومانی زندگی و کار می‌کند.

انتهای پیام/ن


ویدیو مرتبط :
پویش کتاب خوانی کتاب و زندگی با محوریت کتاب دخیل عشق