سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی از مادر همسرش در بیمارستان کوثر سمنان عیادت کرد


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور که دقایقی پیش برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت والده خود، وارد ایستگاه راه‌آهن سمنان شده بود، در نخستین برنامه‌اش در استان سمنان عازم بیمارستان کوثر این شهر شد تا از مادر همسر خود که از مدت‌ها قبل بر اثر بیماری ناشی از کهولت سن در این بیمارستان بستری است، عیادت کند.

بانو ساره‌خاتون پیوندی، مادر همسر رئیس جمهور کشورمان از سه هفته پیش به علت مشکلات ریوی در بیمارستان کوثر سمنان بستری است.

حسن روحانی در گفت‌وگو با خانواده همسرش و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان کوثر سمنان، جویای اوضاع عمومی مادر همسر خود شد و برای وی، سلامتی و شفای عاجل آرزو کرد.

رئیس جمهور را در این سفر استاندار سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، فرماندار سمنان، نمایندگان مجلس استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون امنیتی سیاسی استانداری و چند تن از مسئولان استانی و شهرستانی همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور قرار است در این سفر در مراسم اولین سالگرد درگذشت والده خود نیز شرکت کند.

مراسم اولین سالگرد درگذشت بانو سکینه پیوندی، مادر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در حسینیه شهدای سرخه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ت20


ویدیو مرتبط :
عیادت از الهام چرخنده در بیمارستان