غلام‌نژاد: با استقلال قرارداد داشتم نه قلعه‌نویی


به گزارش مشرق، مجید غلام‌نژاد مدافع سابق تیم‌های سایپا و استقلال پس از اینکه قراردادش برای سال دوم با استقلال فسخ شد یک سال پس از آن را بلاتکلیف سپری کرد و کار تا جایی پیش رفت کرد که تا به امروز استقلال آخرین تیم این بازیکن بوده است.

البته غلام‌نژاد برای طلب حدود 800 میلیونی‌اش از استقلال از کمیته انضباطی حکم دریافت این پول را گرفته و شدیداً پیگیر آن است تا این طلب قدیمی را تسویه‌حساب کند.

در مورد این مشکلی که از سوی باشگاه استقلال برایت رخ داد، صحبت می‌کنی؟صحبتی نیست. پولی از آنها طلبکار هستم و شکایت کردم که باید این پول به من پرداخت شود.

چرا در این مدت این موضوع را رسانه‌ای نکردی؟تمایل نداشتم این اتفاق بیفتد و امیدوار بودم تا مشکلم حل شود.

چطور شد که به استقلال پیوستی که در نهایت این مشکل برایت به وجود بیاید.با سایپا قرارداد داشتم و حتی برای پیوستن به استقلال مجبور شدم این قرارداد را فسخ کنم. حتی بخشی از قراردادم را هم بخشیدم تا به استقلال بیایم. از سوی دیگر فکر می‌کنم چکی که باشگاه استقلال برای رضایت‌نامه من به سایپا داد نیز برگشت خورده باشد. در ادامه باشگاه استقلال قرارداد یک و نیم ساله‌ای را با من امضاء کرد که در سال دوم بدون اینکه به من اطلاعی بدهند، نامم را از لیست استقلال خارج کردند.

آن زمان با مسئولان صحبت کردی؟از مسئولان باشگاه هیچ‌کدام جوابم را نمی‌دادند اما الآن دیگر حکم کمیته انضباطی را دارم و به شدت پیگیر طلبم هستم.

در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال بازیکنانی مثل ایمان موسوی و یا احمد جمشیدیان با چنین مشکلی مواجه شدند. فکر نمی‌کنی در این زمینه قلعه‌نویی مقصر بود؟قلعه‌نویی سرمربی تیم بود و مسئولان باشگاه باید در این باره به من پاسخگو باشند. چرا که قراردادمان با باشگاه بود نه با قلعه‌نویی و به نظرم باید باشگاه تکلیف من را مشخص می‌کرد.

در حال حاضر در کدام تیم بازی می‌کنی؟پس از بازی در استقلال دو دفعه پایم را عمل جراحی کردم و در حال حاضر در تیمی بازی نمی‌کنم. تمریناتم را پیگیر هستم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.32 ساله هستم و شرایط خوبی دارم اما برای آینده فوتبالی‌ام باید ببینیم قسمت چه خواهد شد.

به عنوان صحبت پایانی اگر حرفی داری بگو.به شدت پیگیر طلبم از استقلال هستم و این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی