سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هادیان عقیدتی سیاسی نقش برجسته ای در مقابله با توطئه های دشمنان دارند


حجت الاسلام علی رضایی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینسه امام خمینی(ره) سپاه روح الله استان مركزی افزود: با توجه به اینكه دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به ارزشهای انقلاب استفاده می كنند، وجود نهادهای عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح یك ضرورت محسوب می شود.
وی ادامه داد: هادیان عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران باید آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را در یگان های خود ترویج كرده و با تیزبینی منحصر به فرد خود هجمه های فرهنگی دشمنان را تشخیص و برای مقابله با آن تلاش كنند.
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران؛ شهید مطهری را یكی از عامل های اصلی انقلاب اسلامی معرفی كرد و گفت: این استاد شهید آزادی بیان، گفتار، تفكر و اندیشه را در جامعه نهادینه كرد.
وی اظهار كرد: استاد شهید مطهری در طول دوران حیات خود همواره در مساجد، مدارس و دانشگاه تلاش چشمگیر و قابل توجهی برای رشد و توسعه علمی كشور داشتند.
حجت الاسلام رضایی، ولایت پذیری را مهمترین ویژگی شهید مطهری عنوان كرد و گفت: كسانی كه پیرو و پشتیبان ولایت فقیه هستند و در راه ولایت گام بردارند به تعالی و سعادت می رسند و درصورت نپیمودن این راه، سردرگم خواهد ماند.
دراین همایش از مسئولان و هادیان عقیدتی سیاسی سپاه روح الله و تنی چند از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.
12 تا 17 اردیبهشت ماه با عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.
3017/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تولید سفال نقش برجسته , نقش برجسته سفالی , نگین سفال