سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وکیل بابک زنجانی تکذیب کرد/کوهپایه زاده: هنوز رای موکلم به من ابلاغ نشده است


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه هنوز رای صادره دادگاه بدوی موکلم به ما ابلاغ نشده است، گفت: قرار است رای دادگاه فردا (دوشنبه) ابلاغ شود.

به گزارش انتخاب، رسول کوهپایه زاده با تکذیب خبر برخی از رسانه ها مبنی بر اینکه فردا این پرونده به دیوان عالی کشور می رود، گفت: هنوز این رای 230 صفحه ای به ما ابلاغ نشده و قرار است این پرونده فردا در اختیار ما قرار گیرد.

او تأکید کرد: ما باید از روی این پرونده یادداشت برداری کنیم و این موضوع نیز زمان بر است و زمانی که کل پرونده و رای را مطالعه کنیم، امر ابلاغ به حساب می آید.

کوهپایه زاده ادامه داد: پس از این مراحل، 20 روز زمان تجدیدنظر خواهی و اعتراض ما فرا می رسد و ما نیز اعتراض خود را به همراه لوایح تنظیمی تقدیم دیوان عالی کشور می کنیم.

به گفته او، هنوز این پرونده در اختیار دیوان عالی کشور قرار نگرفته و اینکه برخی از رسانه ها خبرهایی مبنی بر ارجاع این پرونده به دیوان عالی کشور را روی خروجی خود ارسال کرده اند، صحت ندارد.

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: پس از مطالعه رای دادگاه بدوی، اعتراض خود را به دادگاه اعلام خواهیم کرد و پس از آن پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع می شود.

سخنگوی قوه قضاییه در نود و سومین نشست خبری خود در تاریخ 16 اسفندماه سال 94 اعلام کرده بود، حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر که در پرونده نفتی محاکمه شدند در دادگاه بدوی صادر شده و دادگاه این سه متهم را مفسد فی الارض تشخیص داده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای خبر داده بود که دادگاه بدوی این سه متهم را به اعدام محکوم کرده و همچنین به رد مال مربوط به شاکی که همان شرکت ملی نفت ایران است را اعلام و به جزای نقدی معادل یک چهارم پولشویی محکوم کرده است.

دادگاه بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده میلیاردی نفتی از مهرماه تا اسفند سال 94 با برگزاری 26 جلسه وی را متهم به مفسد فی الارض کرد.


ویدیو مرتبط :
ثروت بابک زنجانی. مستند چگونگی ثروتمند شدن زنجانی