سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرونده بورسیه‌ها از دو منظر در دستگاه قضا در حال بررسی است


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در هشتاد و نهمین نشست خبری در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها و اقدامات قوه قضائیه چیست، اظهار داشت: این پرونده دو بخش دارد یکی بخش تصمیمات اتخاذ شده که به دیوان عدالت اداری برود و به آن رسیدگی شود.

وی ادامه داد: براساس دستور مقام معظم رهبری به دیوان عدالت و قوه قضائیه اجازه داده شد که در چارچوبی که به بورسیه‌ها اختصاص دارد به این قضیه رسیدگی شود، اما اگر چنانچه کسی احساس کند حقش ضایع شده و مدعی ظلمی شده باشد، می‌تواند به دادگستری شکایت کند و در آنجا رسیدگی می‌کنند.

اژه‌ای افزود: هنوز هیچ‌کدام از دو بخش که به تصمیمات نهایی بورسیه مربوط می‌شود و دیگر اینکه آنها بگویند کسی سبب تضییع و ظلم آنها شده باشد که جنبه کیفری آن است، هنوز منجر به تصمیم نهایی نشده و هر دو در مرحله بررسی است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AP5N5C


ویدیو مرتبط :
پرونده مشکلات بانک ها روی میز مسئولان عالی دستگاه قضا