سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنيد/ ال جي قابليت هاي تلفن هوشمند V10 و رابط کاربري UX 4.0+ را به نمايش مي گذارد


تماشا کنيد/ ال جي قابليت هاي تلفن هوشمند V10 و رابط کاربري UX 4.0+ را به نمايش مي گذارد

ديجياتو/ ال جي به تازگي ويدئويي تبليغاتي را منتشر کرده و در آن کارايي تلفن هوشمند V10 خود را در کنار رابط کاربري جديد LG UX 4.0+ به نمايش گذاشته. در تبليغ ياد شده يک مرد و دو زن ساکن شهر نيويورک را مي بينيم که چطور زندگي روزمره ي خود را با به روزترين اسمارت فون توليد شده توسط کمپاني کره اي به پيش مي برند.

در ابتداي ويدئو مردي سحر خيز موبايل V10 خودش را روي دسته ي دوچرخه نصب و فيلمبرداري را آغاز مي کند و بلافاصله مي توانيم مشاهده نماييم که لرزشگير اپتيکال دستگاه چه عملکرد مطلوبي را دارا است.

وي سپس در جايي مي ايستد و از فردي که در حال اجراي موسيقي در کنار خيابان است اقدام به فيلمبرداري مي کند، در اين حالت نيز به افراد نشان داده مي شود که چطور قادر خواهند بود عملکرد ميکروفون هاي موبايل را کنترل نموده و به بهترين کيفيت صدا براي ويدئوي در حال تهيه دست يابند.

هر چه که در ويدئو بيشتر پيش مي رويم امکانات متنوع تري از محصول به نمايش در مي آيند، کيفيت بالاي پخش موسيقي، مقاومت نسبي بدنه در برابر سقوط و ضربات ناگهاني، توانايي هاي دوربين، امکانات چند وظيفگي و… از جمله مواردي هستند که ال جي تلاش داشته همگي آنها را در بازه ي زماني کوتاه به تصوير بکشد.

در پايان از شما دعوت مي کنيم تا اين ويدئوي جالب را نظاره گر باشيد.

لينک دانلود ويدئو


ویدیو مرتبط :
یک روز با ال جی V10 و رابط کاربری +LG UX 4.0