سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه پلدختر:دانشجو باید چشم بیدار ملت و حامی نظام باشد


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختر دانشجویان را سربازان جبهه فرهنگی و پرچمدار بزرگ علم و دانایی دانست و افزود: دانشجویان و افرادی که در دانشگاه تربیت شوند باید متخلق به اخلاق اسلامی و دشمن شناس باشند و نقشه دشمن را بشناسند.
وی افزود: دشمن می خواهد وارد دانشگاه شود و آنرا به انحراف بکشاند که دانشجو باید هوشیار و بیدار باشد و از آیین خود دفاع کند.
امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنانش گفت:مسوولان استان لرستان به مطالبات مردم این شهرستان رسیدگی کنند.
به گفته وی استاندار لرستان فرد زحمتکشی است ولی سایر مسوولان گرچه تلاش می کنند ولی مردم شهرستان پلدختر در عمل چیزی نمی بینند .
وی از پروژه های تکمیل نشده و نیمه کاره شهرستان پلدختر انتقاد کرد و گفت: عملیات اجرایی مصلی پلدختر در سال 88 آغاز شده و با گذشت 6 سال هنوز تکمیل نشده و از زمانی که اینجانب به امامت جمعه این شهر منصوب شده ام تا کنون حتی این پروژه یک درصد پیشرفت فیزیکی نداشته است .
وی افزود: مسوولان قول دادند که مصلی نماز جمعه شهر پلدختر دربهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد و مردم در این مکان نماز جمعه را اقامه خواهند کرد که متاسفانه تا کنون این وعده عملی نشده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است .
خطیب نماز جمعه پلدختر از عدم تکمیل پروژه استخر شنای پلدختر انتقاد کرد و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان قول دادند که این پروژه در بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد ولی این قول هم عملی نشده است .
وی از صدا و سیما ی مرکز لرستان نیزخواست که شبکه دیجیتال این شهرستان را تقویت کند .
وی گفت: با یک رعد و برق ، دیجیتال شهرستان پلدختر قطع می شود که این اشکال در بخش های و شهرستان های همجوار اتفاق نمی افتد .
امام جمعه پلدختر از مسوولان صدا و سیمای استان لرستان خواست به این خواسته مهم مردم با توجه به وسعت و جمعیت آن توجه و نسبت به تقویت دیجیتال شهرستان اقدام کنند .
/6060/ 7272

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام خمینی: بکشید ما را ؛ ملت ما بیدار تر میشود.