سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ظریف:ایران برنقش و اعتبار سازمان ملل دریافتن راه حل سیاسی بحران دریمن تاکید دارد


ظریف:ایران برنقش و اعتبار سازمان ملل دریافتن راه حل سیاسی بحران دریمن تاکید دارد

ایرنا/ محمدجواد ظریف با تاکید برمواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برقراری آتش بس وموفقیت روند سیاسی آغاز شده دریمن، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر نقش و اعتبار سازمان ملل متحد در یافتن راه حل سیاسی بحران دریمن تاکید دارد وخواستار مشارکت همه گروه های یمنی دراین فرآیند است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، «اسماعیل ولد الشیخ احمد» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن عصر امروز (چهارشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
ظریف در این دیدار با بیان این نکته که شرایط فاجعه بار در یمن باید متوقف شود، افزود: ماه ها تجاوز و رویکردهای نظامی جز ویران ساختن زیرساخت های یمن و کشته و مجروح شدن مردم بی گناه این کشور نفعی در بر نداشته است.
همچنین نماینده ویژه دبیرکل نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات یمن و روند سیاسی حل بحران در این کشور، بر مشارکت و انعطاف همه گروه های یمنی در پروسه سیاسی آغاز شده تاکید کرد و نقش و اهمیت جمهوری اسلامی ایران را در این مذاکرات مفید و تعیین کننده دانست.


ویدیو مرتبط :
نامه بیش از 50 کشور به سازمان ملل برای بحران یمن