سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمربی گسترش فولاد:به جمع بزرگان لیگ برتر پیوستیم


به گزارش ایرنا، فراز کمالوند یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: بازی پر برخورد و فیزیکی بود اما از هر نظر مستحق پیروزی بودیم، من این برد را به همه عوامل باشگاه و هواداران که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کردند، تبریک می گویم.
وی با اشاره به اینکه در این بازی دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که متأسفانه از دست دادیم، افزود: علاوه بر نکات فنی و تاکتیکی که این دیدار داشت، این بازی یک داور خوب را نیز به فوتبال ایران معرفی کرد.
کمالوند با بیان اینکه من در تمام عمر مربیگری ام چنین داوری را ندیده بودم که تسلط کامل به بازی و قضاوت آن داشته باشد، خاطر نشان کرد: به کمیته داوران پیشنهاد می کنم در بازی های سخت استقلال و پرسپولیس از این داور استفاده کنند چون توانایی چنین قضاوت هایی را دارد.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از امروز همه نگاه دیگری به تیم ما خواهند داشت چون سپاهانی را شکست دادیم که مدعی قهرمانی است و برای اولین بار توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: در بین دو نیمه به بازیکنانم تأکید کردم بازی تدافعی تری مقابل سپاهان انجام دهند چون تیم ما در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته و سخت گل می خورد.
کمالوند با اشاره به استقبال هواداران از این بازی و افزایش انگیزه بازیکنانش،افزود: مطمئن باشید در نیم فصل دوم گسترش فولاد متفاوتی را خواهید دید و در نیم فصل هم تیم ما فراتر از هدف گذاری که داشته پیش می رود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز با بیان اینکه بازی خیلی جالبی بود و هیجان زیادی داشت گفت: هر دو تیم با کمیت هایی که داشتند بازی کردند و تیم ما چون در 15 دقیقه اول بازی تمرکز نداشت، امروز شکست خورد.
ایگور استیماچ با بیان اینکه تیمش برای گلزنی در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز خوش شانس نبود، اظهار کرد: ما به اندازه کافی موقعیت برای گلزنی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، در حال حاضر شرایط تیم خوب نیست و اعتماد به نفس کامل را برای زدن ضربات آخر نداریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم ما وقتی عقب می افتد باید ریسک کرده و رو به جلو بازی می کرد، اما پس از آنکه تیم حریف گل زد، تیم ما جلو کشید تا فرصتی برای بازیکنان سریع این تیم ایجاد شود.
استیماچ با بیان اینکه گسترش تیم خوبی است خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم افتخار می کنم، چون تا لحظه سوت پایان بازی تسلیم نشدند و به دروازه گسترش فولاد فشار آوردند.
وی ادامه داد: البته فراموش نکنید تیم ما مقابل گسترش فولاد، سرلک و علی کریمی را نداشت، آنها در نیمه زمین برای تیم ما بسیار تأثیرگذار بوده و توپ های دوم را یا تبدیل به گل کرده و یا شانس گل برای دیگر بازیکنان ایجاد می کنند.
استیماچ در پاسخ به این پرسش که چرا شهاب گردان درون دروازه سپاهان جایش را به رحمان احمدی داده است، گفت: ما به هر دو دروازه بان نیاز داریم و به زودی گردان جایگاه خود را در دروازه سپاهان پس می گیرد.
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درهفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در یک بازی حساس موفق شد در خانه خود تیم فوتبال سپاهان اصفهان را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و با 20 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند.
6132/ 1495 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گسترش فولاد تبریز 1 - 2 استقلال/ هفته اول لیگ برتر