سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



الجزایر برای حجاج خود دستبندهای الکترونیکی می سازد


الجزایر برای حجاج خود دستبندهای الکترونیکی می سازدایرنا/ رییس سازمان حج و زیارت الجزایر روز دوشنبه گفت: کشورش از عربستان خواسته است که برای حاجیان الجزایری دستبند الکترونیکی بسازد تا در صورت بروز فاجعه ای چون منی، بتوان به وسیله آنها حجاج را شناسایی کرد.

به گزارش الجزیره، «یوسف عزوزه» در گفت وگو با رادیو الجزایر افزود: الجزایر از نخستین کشورهایی بود که به عربستان پیشنهاد داد که از حاجیان امسال، نمونه گیری شود و تار مو یا قسمتی از ناخن های آنها را به عنوان نمونه در بانک اطلاعات خود نگهداری و در حوادثی مانند منی از آن استفاده کند.
در حادثه مشهور منی در مناسک حج گذشته حدود 50 نفر از حاجیان الجزایری کشته شده اند که شناسایی شمار زیادی از آنها چندمدت به طول انجامید.
رییس سازمان حج و زیارت الجزایر تاکید کرد که به همراه همتای عربستانی خود، درصدد آماده سازی دستبندهای الکترونیکی برای حاجیان هستند و توافق ساخت این دستبندها بین دو کشور صورت گرفته است. سهم الجزایر در اعزام حاجی به عربستان امسال نیز بدون تغییر نسبت به سال گذشته میلادی حدود 28 هزار و 800 نفر می باشد.
لازم به ذکر است، بر اثر حادثه ای که روز عید قربان (مهرماه) امسال و هنگام عزیمت حجاج برای رمی جمرات رخ داد ، 464 زائر ایرانی نیز به شهادت رسیدند و 14نفر نیز به علت جراحات وارده در بیمارستان بستری شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
کسب و کار الکترونیکی با رویکردی بر سیستم های اطلاعاتی بازاریابی الکترونیکی با رو