سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعزام 2500 استاد بسیجی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس همزمان با تعطیلات نوروز


محمدرضا بستجانی دبیر ستاد اردوی راهیان نور سازمان بسیج اساتید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اظهار داشت: این سازمان به منظور گرامیداشت حماسه و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظر دارد در قالب اردوی راهیان نور بیش از 2 هزار و 500 استاد بسیجی و خانواده‌های آنان را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کند.

وی ادامه داد: سال‌های دفاع مقدس نمودی از حماسه ایثارگری، اخلاص و فداکاری والای انسانی را برای نسل‌ها و آیندگان به ارمغان می‌آورد و این اقدام از سوی بسیج اساتید در راستای حفظ و نشر شعائر اسلامی و انقلابی و همچنین، افتخارات گذشته و تقویت ارزش‌ها و روحیه حماسی و شهادت طلبی در وجود اساتید و جامعه دانشگاهی انجام می‌گیرد.

دبیر ستاد اردوی راهیان نور سازمان بسیج اساتید کشور خاطر نشان کرد: این حرکت همه ساله از سوی سازمان صورت می‌گیرد و امسال برنامه ریزی کرده ایم که حدود 2 هزار و 500 هزار استاد بسیجی در قالب 2 کاروان در مقاطع زمانی جداگانه همراه با خانواده‌هایشان از 28 اسفندماه تا 11 فروردین 94 به این مناطق سفر کنند.

 به گفته بستجانی، آشنایی اساتید و خانواده‌های آنان با جوانمردی های جوانان در دفاع از میهن اسلامی، تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین اساتید بسیجی و قشر دانشگاهی، مقابله با جنگ نرم از طریق الگودهی و معرفی جلوه های عینی و ملموس ایثار و مقاومت، تجدید میثاق اساتید بسیجی با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پیش بینی برنامه های فرهنگی متنوع و تاثیرگذار در طول این برنامه قطعا آثار و برکات بسیاری را به همراه دارد.

دبیر ستاد اردوی راهیان نور سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه این برنامه درقالب چندین کمیته اجرایی سازمان دهی شده است اضافه کرد: تجربه اجرای این برنامه در سال های گذشته نشان داده است آثار و دستاوردهای فکری، فرهنگی و معنوی خوبی شکل می گیرد و استقبال اساتید و فرهیختگان بسیجی نشان می‌دهد که اردوهای راهیان نور تاکنون بسیار اثرگذار و موفق بوده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حضور ورزشکاران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس