ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وزنه برداری قهرمانی آسیا؛ ناكامی علی میری در حركات دو ضرب


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت های دسته 77 كیلوگرم قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 به وقت تهران در مجموعه ورزشی ازبكستان شهر تاشكند آغاز شد.
سرمربی تیم ملی در استارت لیست در حركات دو ضرب ابتدا وزنه 175 كیلوگرمی را برای میری انتخاب كرده بود كه تا 180 كیلوگرم افزایش دادند و متاسفانه این وزنه بردار جوان تیم ملی نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد.
علی میری كه از نظر ركوردهای ورودی در رده چهارم این گروه یازده نفره قرار داشت، در حركات یك ضرب نیز در ابتدا وزنه 146 كیلوگرم را با قدرت بلند كرد و در حركت دوم نیز وزنه 151 كیلوگرم را بالای سر برد. او در حركت سوم در حالی كه قصد داشت وزنه 156 كیلوگرم را بلند كند از ناحیه كمر مقداری آسیب دید و نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و كار خودش را در حركات یك ضرب با 151 كیلوگرم به اتمام رساند.
علی میری در پیكارهای قهرمانی سال 2015 جوانان جهان در لهستان (مدال نقره یك ضرب و طلا دوضرب) صاحب مدال نقره شد و در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا در تایلند با 152 كیلوگرم در یك ضرب و 178 كیلوگرم در دو ضرب و مجموع 330 كیلوگرم هفتم شده بود.
وی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان كشور كه سال گذشته در شوشتر برگزار شده بود در حركت یك ضرب 154 كیلوگرم و در دو ضرب نیز وزنه 184 كیلوگرمی را بالای سر برد و قهرمان شد.
پیكارهای وزنه برداری قهرمانی آسیا از 5 تا 11 اردیبهشت در تاشكند ازبكستان برگزار می شود.
فنگ لودینگ از چین هر سه حركت خود را 150، 157 و 160 كیلوگرم را بالای سر برد و مدال طلای حركات یك ضرب را كسب كرد.
چاتوفام از تایلند (نفر سوم آسیا در سال 2015 و دارنده مدال نقره جوانان جهان) نیز در این گروه نیز با بلند كردن وزنه های 153 و 158 كیلوگرم مدال نقره گرفت و دیگر ورزشكار كشور چین یعنی شی ژییونگ (دارنده مدال طلای آسیا در سال 2012) نیز با ركورد 157 كیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت.
ورزشی**1067**

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وزنه برداری قهرمانی جهان: مقام هشتم علی هاشمی در یک ضرب