سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرباز وظیفه شناس ایلامی عابربانک 60میلیونی را به صاحبش تحویل داد


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرباز وظیفه سبحان مهدوی فر جمعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یک عدد کیف زنانه که حاوی یک قطعه کارت عابر بانک با موجودی 60 میلیون ریال به همراه رمز کارت بود، جلوی درب معاونت اجتماعی پیدا کرد.
بنابر این گزارش سرباز وظیفه کیف را به معاونت اجتماعی تحویل داده که با بررسی های به عمل آمده شماره تلفن صاحب کیف شناسایی و تحویل صاحبش شد.
* کاربران اینترنتی در حفظ اطلاعات شخصی کوتاهی نکنند
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با هشدار در خصوص داده های شخصی گفت: رعایت چند توصیه ساده آسیب ها را در فضای مجازی به حداقل می رساند.
سرگرد علی عباسی کسانی اظهار کرد: افراد در گذشته اطلاعات شخصی و سازمانی خود را به صورت فیزیکی نگهداری و یا از روش های سنتی در جهت بایگانی اسناد و داده های خود استفاده می کردند ولی با ظهور تکنولوژی های جدید شیو ه های نگهداری داده ها جای خود را به روش های جدید و امن داده است .
وی ادامه داد: به عنوان مثال اسناد کاغذی در رسانه هایی مانند هاردیسک ها، کارت های حافظه، دیسک نوری و ... به عنوان اسناد دیجیتال ذخیره می شوند و یا حتی با امکاناتی جدیدتر همچون رایانش ابری (loud computing) اطلاعاتشان را در فضای سایبر ذخیره نمایید.
رئیس پلیس فتا گفت: مهم ترین سوال پیش آمده در خصوص اطلاعات شخصی و سازمانی ، امنیت اطلاعات می باشد و اینکه روش های جاری تا چه حد می تواند امنیت اطلاعات افراد را در مقابله با افرادی که قصد سوء استفاده از اطلاعات فردی و سازمانی را دارند برقرار کند.
وی با اشاره به اینکه روش های جاری تا حدوی توانسته است، امنیت اطلاعات را برقرار سازد، گفت: امنیت یک امر نسبی می باشد و هیچ گاه نمی توان گفت که به صورت 100 درصد رعایت شده است اما با رعایت موارد ساده می توان میزان آسیب ها را به حداقل رساند.
کسانی تاکید کرد: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم اینترنتی را دارد و از عموم مردم تقاضا داریم در صورت مواجهه با جرایم اینترنتی مراتب را سریعا به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرباز وظیفه شناس / خنثی كردن مین / جالب