فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوزه علمیه خواهران اسدآباد مهرماه امسال راه اندازی می شود


به گزارش ایرنا مسعود بکائی یکشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی این شهرستان به ضرورت احداث این طرح اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران در حال حاضر با 95 نفر طلبه در پنج پایه تحصیلی در یک مکان استیجاری فعالیت دارد.
وی اظهار کرد: عملیات ساخت این طرح از سال 1391 در مساحت چهار هزار و 800 متر مربع آغاز شده و تاکنون برای ساخت این طرح 12 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل به سه میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.
فرماندار اسدآباد همچنین از پیشرفت 26 درصدی ساختمان دانشگاه ملی سیدجمال الدین اسدآبادی خبر داد و افزود: این طرح نیز سال آینده به اتمام می رسد.
بکائی در ادامه به تشریح وضعیت جاده کنارگذر اسدآباد پرداخت و گفت: این طرح 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر اعتبار مورد نیاز برای تکمیل به موقع تخصیص یابد تا مهرماه امسال بهره برداری خواهد شد.
وی تصریح کرد: این جاده 14 کیلومتر طول دارد و تاکنون 230 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده که 160 میلیارد ریال صرف عملیات عمرانی و 70 میلیارد ریال برای تملک زمین های در مسیر طرح به کشاورزان پرداخت شده است .
بکائی خاطرنشان کرد: کشاورزانی که زمینشان برای ساخت این طرح خریداری شده 50 میلیارد ریال دیگر طلبکار هستند.
فرماندا اسدآباد با بیان اینکه وضعیت تخصیص اعتبار طرح های عمرانی در سال گذشته چندان مناسب نبود اظهار کرد: جاده کنارگذر برای تکمیل 200 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.
وی احداث کمربندی را یکی از نیازهای اساسی شهرستان دانست و گفت: این جاده کمربندی می تواند حجم تردد ماشین های سنگین به داخل شهر را کاهش داده و از بروز تصادف جلوگیری کند.
شهرستان اسدآباد 110 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آشنایی با فعالیت های حوزه های علمیه خواهران