کدام مهاجمان لیگ برتر گل نزده‌اند؟


در مسابقات فوتبال لیگ برتر 13 مهاجم گلی به ثمر نرسانده اند.

در مسابقات فوتبال لیگ برتر 13 مهاجم گلی به ثمر نرسانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در بین افراد مورد اشاره ما مهاجمانی هم بوده اند که امسال کمتر در خط حمله حاضر بوده اند با این حال به خاطر شناختی که لیگ ایران روی گلزنی آنها داشته است مورد محاسبه ما قرار گرفته اند.

دربین این اسامی گلزنانی را هم داریم که تنها یک گل زده  از جدول گل نزن ها فرار کرده اند، مردانی مثل رضا عنایتی، رضا نوروزی، آرش برهانی. 

در بین مردان خط حمله که گل نزده اند نام افرادی مثل حمزه خذیراوی و رضا بهمئی از استقلال اهواز، بهمن جهان تیغ از فولاد خوزستان، سید علی فاطمی از پرسپولیس وجود دارد اما شاید مهمتر از آنها چهره های نامداری هستند که شابقه آقای گلی لیگ هم دارند. 

1- جلال رافخایی: بهترین گلزن ملوان در 10 سال گذشته که امسال کمتر بازی کرده اما حتی یک گل هم برای تیمش نزده است.

2- مهدی رجب زاده: بر سر زدن گل 100 طلسم شده است،هرچند بیشتر در هافبک راست حاضر بوده است اما به هر حال بازیکنی بوده که با 99 گل سومین گلزن برتر همه ادوار لیگ محسوب می‌شود.

3- اسماعیل شریفات:یکی از بهترین های 4 سال اخیر تیم فولاد بوده است،او در مسابقات امسال گل نزده است،البته او در جام حذفی یک گل زده اما در لیگ گلی نزده است.

4- مهرداد بایرامی: بازیکنی که 2 سال قبل در نزدیکی آقای گلی از کریم انصاری فر باخت وبیژن طاهری او را با غلامحسین مظلومی مقایسه کرد اما امسال هنوز گلی به ثمر نرسانده است.

5- محسن دلیر: یکی از بهترین مهاجمان سالهای گذشته تیم های تبریزی که امسال در تیم سیاه جامگان دچار طلسم شده است وگلی نزده است.

6- مهدی مومنی: به نفت آمد نا مشکلات گلزنی این تیم را حل کند اما او هم گلی به ثمر نرساند.

7- عیسی آل کثیر: آقای گل لیگ دسته اول سال گذشته هم برای کمک نفت آمد اما او هم هنوز یک گل هم نزده است.

8- مقداد قباخلو: فراز کمالوند میخواست از تجربه او بهره ببرد اما ظاهرا تا اینجا تجربه او به درد فراز نیامده است.

***

لوسیانو پریرا مهاجم سپاهان هم به علت مشکلات اداری هنوز برای سپاهان بازی نکرده است ،او یکی از بهترین های گلزنان لیگ در سالیان اخیر بوده است.

گلزنان کم نفس

رضا عنایتی از سیاه جامگان وآرش برهانی از استقلال به عنوان 2 مهاجم گلزن تاریخ لیگ تنها یک گل زده اند،رضا نوروزی بهترین گلزن یک فصل لیگ برتر که سال 1389 ،توانست 24 گل بزند هم یک گل برای سایپا زده است.


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر لیگ برتر ایران فصل 93-94