علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



حضور قلعه‌نویی شوک بزرگی برای تراکتورسازی است


علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار مشکلی را با استقلال خواهیم داشت. این تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ است و به دنبال کسب ۳ امتیاز در دیدار روز یکشنبه مقابل ما خواهد بود.

هافبک تراکتورسازی در خصوص برکناری اولیویرا و آمدن امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: اولیویرا زحمات زیادی برای تیم کشید و تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند همانند گذشته تراکتور موفق باشد، اما شانس با او یار نبود و نتوانست به آنچه که می خواست دست پیدا کند.

وی حضور قلعه‌نویی را در تراکتورسازی یک شوک مناسب برای این تیم خواند و تصریح کرد: قبلا هم در استقلال زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده بودم و او نیز از مربیان توانمند فوتبال ایران است و بارها با چندین قهرمانی در لیگ برتر نشان داده یکی از مربیانی است که توانسته در لیگ موفقیت های زیادی کسب کند.

حمودی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از ناکامی‌هایی که در این مدت به دست آوردیم، فکر می کنم حضور قلعه‌نویی می تواند در آستانه دیدار حساس مقابل استقلال شوک بزرگی برای تراکتورسازی باشد و حتی می توانیم روز یکشنبه استقلال را در تبریز شکست دهیم.

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: ما از سه روز پیش که قلعه‌نویی به تراکتورسازی آمده تمرینات خوبی را زیر نظر او انجام دادیم و مطمئنا با شرایط روحی و روانی خوبی که به دست آوردیم، تنها به پیروزی مقابل استقلال فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل از تراکتورسازی جدا خواهید شد یا خیر؟ اظهار کرد: من با سپاهان قرارداد دارم و موظفم به این تیم برگردم، اما نمی دانم در نیم فصل چه اتفاقی خواهد افتاد و شاید هم با موافقت سپاهان در تراکتور بمانم اما من بازیکن سپاهان هستم و تابع دستورات مدیریت این تیم.

حمودی در پایان و در پاسخ به اینکه همزمان با حضور قلعه‌نویی در تبریز برخی ها مخالف او بودند و علیه او شعار دادند، توضیح داد: همه آدم ها دارای یک سلیقه نیستند و هر کس نظرش با نظر دیگری متفاوت است، اما امیدوارم طرفداران تراکتور که همیشه به این تیم تعصب دارند، شرایط را درک کرده و با یک وحدت و همدلی و با حمایت از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان در دیدارهای آینده تراکتور با حضور پررنگشان در ورزشگاه به حمایت تیم محبوبشان بپردازند.


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شد