علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تکمیل کمربندی بیله سوار کمبود اعتبار ندارد


به گزارش خبرنگار مهر، خلیل محبت خواه عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل توقف عملیات ساخت کمربندی بیله سوار به‌عنوان جاده ترانزیتی مرز شمال استان تصریح کرد: این پروژه به اتمام رسیده است و مشکلی در تکمیل نداریم.

وی افزود: در نقطه خروجی کمربندی فقط ۷۰۰ متر آسفالت باقی‌مانده که به دلیل شرایط جوی این منطقه امکان آسفالت‌ریزی نیست و به‌محض بهبود شرایط جوی اجرا می‌شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان بعد از بهبود شرایط جوی خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی نیز انجام خواهد شد.

محبت خواه در پاسخ به این سؤال که آیا این محور به دلیل محدودیت اعتباری با تأخیر در تکمیل مواجه است یا نه، ادامه داد: جاده‌ای گه پنج کیلومتر آن انجام‌شده برای ۷۰۰ متر آسفالت محدودیت نخواهد داشت و ما هیچ کمبود اعتباری نداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص مشکل معارضان این جاده اضافه کرد: مشکل معارض رفع شده و منتظر بهبود شرایط جوی هستیم تا این محور را تکمیل کنیم.

محبت خواه با تأکید به اینکه پروژه‌های راه‌سازی بالای ۸۰ درصد در اولویت اجرا است، تأکید کرد: در سال جاری به دلیل محدودیت اعتباری بر اساس این اولویت اقدام خواهیم کرد و یکی از جاده‌ها کمربندی بیله سوار است.


ویدیو مرتبط :
شبیه خوانی شهرستان بیله سوار عزاداری مردم بیله سوار در میدان