سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شیائومی Mi 5 هم نسخه طلایی خواهد داشت


شیائومی Mi 5 هم نسخه طلایی خواهد داشتآی تی رسان/ زمانی که برای اولین بار آیفون 5s به رنگ طلایی عرضه شد، یگ گرایش جدید هم با آن بوجود آمد. گرایشی که باعث شد بعد از این هندست، اکثر برندها حداقل یکبار از این رنگ برای هندست‌هایشان استفاده کنند. حالا ظاهرا نوبت شیائومی Mi 5 رسیده است. نسخه طلایی این هندست اواخر هفته عرضه خواهد شد.

پیش فروش این هندست بیش از یک ماه است که آغاز شده و قرار است احتمالا در چند روز آینده عرضه شود.

درست به مانند دیگر پرچمداران اخیر، شیائومی Mi 5 هم مجهز به پردازنده‌ای قدرتمند چون اسنپدراگون 820، رم 3 تا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای مدل پرو و بسیاری ویژگی‌های رده‌بالای دیگر خواهد بود.

چیزی که هندست‌های چینی را از دیگر رقبا متمایز می‌کند، قیمت‌های مناسب آنها است. شیائومی Mi 5 با مشخصات رم 3 گیگابایتی، اسنپدراگون 820 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قرار است 300 دلار باشد، مدل بالاتر با قیمت 350 دلار عرضه خواهد شد و Mi 5 پرو با بدنه انتخابی سرامیکی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی هم 400 دلار خواهد بود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
اجرای ویندوز 10 نسخه موبایل بر روی Mi 4 شیائومی