ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هدفم کسب مدال طلا در المپیک 2016 است/وضعیت جسمانی‌ام از نظر پزشکان رضایت بخش است


بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تنها هدف من در المپیک 2016 ریو کسب مدال طلاست و دوست دارم با دیگر افتخار المپیک لندن را در ریو تکرار کنم و در این زمینه تمرینات سنگینی را برای رسیدن به هدفم انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه هنوز آسیب دیدگی‌ام به طور کامل برطرف نشده است، افزود: پزشکان تیم ملی از وضعیت جسمانی‌ام رضایت کامل دارند و امیدوارم بتوانم در مسابقات المپیک دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را خوشحال کنم و بار دیگر پرچم پرافتخار کشورم را به احتزاز در بیاورم.

وزنه‌بردار سنگین وزن تیم ملی گفت: از چهارم فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردم و هم‌اکنون نیز به مرز آمادگی نسبی در اردوی اردبیل رسیده ام و وضعیت تمرینات اردو در اردبیل بسیار رضایت بخش است.

سلیمی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد المپیک و کسب مدال طلا به کار گرفته ام و رفته رفته درصدد هستم رکورد ایده آل خود را در اردوی اردبیل ثبت کنم و در این زمینه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری آقا انوشیروانی تمرینات ویژه ای را برایم تدارک دیده است.

وی افزود: استقبال مردم اردبیل از وزنه برداران تیم ملی بسیار باشکوه بود و من از اینکه در این اردو شرکت دارم بسیار خوشحال هستم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا المپیک حمید سوریان