سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اوباما: رهبران داعش در هیچ‌ جا امنیت نخواهند داشت


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اوباما در کنفرانس خبری خود در اجلاس گروه 20 گفت: برای اولین بار تمام کشورهای بزرگ در مورد بحران سوریه بر فرآیندی که به پایان این جنگ منتهی شود اتفاق نظر دارند.

وی همچنین درباره گروه داعش نیز گفت: همانطور که آمریکا در لیبی نیز نشان داده است رهبران داعش در هیچ کجا امنیت نخواهند داشت.

اوباما افزود: حملات پاریس به ما خاطرنشان کرد که شکست داعش تنها در سوریه و عراق کافی نیست.

رئیس جمهور آمریکا در بخشی از سخنرانی خود گفت:در اجلاس گروه 20 ملتهای ما یک پیام آشکار را ارسال کردند: اینکه ما در برابر این تهدید متحد هستیم.

اوباما در آنتالیا همچنین گفت که بستن درها به روی مهاجران خیانت به ارزشهای آمریکا است.

گفت: چهار میلیارد و پانصد هزار میلیون دلار کمک به آوارگان سوری ارسال خواهد شد.

اوباما افزود: ما باید امنیت خود را تضمین کنیم. آوارگان قربانی تروریسم هستند. ما آوارگان بیشتری را پس از بررسی های امنیتی خواهیم پذیرفت. شاهد پیشرفت محدودی در تلاش های سیاسی برای حل بحران سوریه هستیم. تنها راه حل بحران آوارگان، حل بحران در سوریه است. بستن درهای بر روی آوارگان سوری خیانت به ارزش های عدالت و حقوق انسانی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رهبران خوب امنیت ایجاد می کنند