سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چمران: ساخت و ساز های منطقه 22 متوقف شود


به گزارش ایرنا مهدی چمران روز سه شنبه در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: زمان ایجاد منطقه 22 تهران حجم زیادی ساخت و ساز برای این منطقه پیش بینی نشده بود که
باید ساخت و سازها در این منطقه متوقف شده و برای مشکلات آن تدابیری اندیشیده شود.
وی با اشاره به ساخت و ساز شهرک های بزرگ در این منطقه تاکید کرد: صدور پایان کار این ساختمان ها باید منوط به تامین سرانه های آموزشی و خدماتی باشد.

*انبوه سازان به تعهد ارائه خدمات در منطقه 22 عمل کنند
مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از ارائه گزارش شورایار منطقه 12 خاطر نشان کرد: شهردار منطقه باید قبل از ارائه پایان کار به انبوه سازان در منطقه 22 باید سرانه های آموزشی و خدماتی را تامین کنند.
وی گفت: کمبود سرانه های مذهبی از دیگر مشکلات این منطقه است که باید این سرانه افزایش یابد
و برای رفع مشکلات حمل و نقل این منطقه نیز توسعه مترو در دستور کار قرار گیرد.

*پروانه های ساخت و ساز بیش از ظرفیت منطقه 22 صادر می شود
اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران نیزگفت: نبود سرانه های آموزشی و خدماتی از مهمترین مشکلات این منطقه است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: برخی طرح ها در سال های گذشته در این منطقه بدون توجیح اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آغاز شده است.

*طرح احداث مجتمع تفریحی هزار و یک شهر در شورای شهر بررسی شود
مجتبی شاکری عضو دیگر شورای شهر تهران در این جلسه با اشاره به اجرای طرح مجتمع تفریحی هزار و یک شهر در این منطقه خاطر نشان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 500 هکتار در حال احداث است که از مجموعه عباس أباد نیز بزرگتر است.
وی پیشنهاد کرد با توجه به اقتصاد مقاومتی این طرح برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در شورای شهر مطرح و بررسی شود.

* یک پنجم ساخت و سازهای شهر تهران در منطقه 22 است
اصغر قدیمی دبیر شورایاران منطقه 22 ته،آن در این جلسه با ارائه گزارشی از این منطقه گفت: یک پنجم ساخت و ساز شهر تهران در این منطقه قرار دارد.
وی گفت: قرار بود منطقه 22 شهر تهران به عنوان منطقه ای گردشگری بهره برداری شود اما ساخت و سازهای این منطقه با رویکرد گردشگری منافات دارد.
قدیمی پیگیری شبکه فاضلاب، ایجاد آموزش و پرورش مستقل، اتمام پروژه های نیمه تمام، توجه به حمل و نقل عمومی و احداث مترو را از خواسته های این منطقه عنوان کرد.
تهرام/7244/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نمره 22 مهندس بازرگان به چمران