مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تروریسم خطر جدی برای جهان و آفریقاست


به گزارش «شیعه نیوز»، «عبدالله بلم» عصر پنجشنبه در همایش «راهكارهای ترویج و تبلیغ در قاره آفریقا، فرصت ها و تهدیدها» در مسجد مقدس جمكران افزود: تروریسیم در كشورهای مختلف جهان از جمله آفریقا تهدید و خطر جدی برای صلح جهانی است.

وی ادامه داد: ما امروز راهی جز وحدت و اتحاد در برابر این گروه های تروریستی و دشمنان اسلام نداریم، باید با همدلی و همفكری، تهدیدهایی كه در كشورهای ما وجود دارد را به فرصت تبدیل كنیم.

عبدالله بلم خاطرنشان كرد: وقتی می خواهیم هدف و یك راهبردی برای خود تعیین كنیم باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و به نتیجه واحدی برسیم.

وی یادآورشد: مسائل فرهنگی و مذهبی ما یك فرصت است، تاسیس حوزه های علمیه در كشورهای آفریقایی، گسترش آكادمی اسلامی و تلاش برای تقریب و وحدت بین مذاهب اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: باید چنین نشست ها و جلساتی برای رهایی كشورهای ما از وضعیت كنونی و مهار تروریسم از طریق آگاهی مردم، استمرار داشته باشد.

همایش «راهكارهای ترویج و تبلیغ در قاره آفریقا، فرصت ها و تهدیدها» با حضور طلبه ها و مبلغان قاره آفریفا در مسجد مقدس جمكران در قم برگزار شد. 

در این همایش كه با محوریت «تبلیغ تشیع و مهدویت در آفریقا» ترتیب یافت، 200 تن از طلبه ها و مبلغان از 30 كشور آفریقایی حضور داشتند. 


ویدیو مرتبط :
آشکارساز ذرات، ابزاری برای مقابله با خطر تروریسم