سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



هشت پيشنهاد ساده براي دکوراسيون اتاق خواب نوجوانان


چيدانه/ با شروع روز وقتي به تقويم کوچک جيبي خودم نگاه کردم تا ببينم چه کارهايي براي انجام دادن دارم، متوجه شدم که امروز روز نوجوان است، و از آن جايي که هميشه سعي مي کنم ارتباطي بين مناسبت ها و مطالبم پيدا کنم، اين بار تصميم گرفتم که براي تان در مورد طراحي دکوراسيون داخلي اتاق خواب نوجوانان که شايد بتوان آن را جزو سخت ترين کار ها دانست، بنويسم، حتما مي پرسيد چرا اين کار سخت است؟ پس با چيدانه همراه باشيد تا به در انتهاي مطلب به جواب خود برسيد.

کودکان خيلي زود بزرگ مي شوند، و به مرحله اي مي رسند که نه ديگر مي توان به آن ها کودک گفت، و نه مي توان آن ها را جوان دا زد، واين همان مرحله نوجواني است، مرحله اي سخت هم براي خودشان و هم براي پدر و مادر ها، در اين مرحله از زندگي انتخاب هر چيزي از لباس گرفته تا دکوراسيون داخلي اتاق خواب، سخت مي شود، پس اگر مي خواهي دکوراسيون داخلي اتاق خواب نوجوانتان را طراحي کنيد، حتما از ايده هاي خود او هم کمک بگيريد، تا کارتان راحت تر شود.

از آنجايي که نوجوانان دوست دارند دوستانشان را به اتاق خود دعوت کنند، پس بايد فضايي ر براي آن ها طراحي کنيد که به آن افتخار کنند، براي اين کار هم مي توانيد به سراغ رنگ ها برويد، در طراحي دکوراسيون داخلي اتاق خواب نوجوانتان از رنگ هاي شاد و انرژي بخش استفاده کنيد تا او با افتخار اتاقش را به دوستانش نشان بدهد. توجه کنيد که بايد سعي کنيد سليقه او را هم در طراحي دکوراسيون داخلي اتاقش اعمال کنيد.

اتاق خواب نوجوانان را مينيمال طراحي کنيد و کمدها و سبد ها و فضاهاي انباري به اندازه کافي بگذاريد تا شلوي فضا کمتر به چشم بيايد، شما بهتر از من مي دانيد که نوجوان ها در اين سن کمتر به نظم و طبقه بندي وسايلشان علاقه نشان مي دهند. به طور مثال مي توانيد از پوف هايي که درون اتاق مي گذاريد به عنوان انباري وسايل استفاده کنيد.

سعي کنيد همه وسايل و لوازم که نوجوان شما به آن علاقه مند است را در اتاق جاي دهيد، حتي اگر فکر مي کنيد که اتاق کمي شلوغ خواهد شد، يادتان باشد، نوجوان ها در اين سن کمي حساس و زود رنج هستند و نياز دارند که بيشترز به آن ها توجه شود، پس علاقه منندي هايشان را دست کم نگيريد و به آن ها به چشم ايده هايي خلاقانه براي دکوراسيون داخلي اتاق خواب نگاه کنيد.

نوجوان ها دوست دارند که علايقشان را روي ديوار و در معرض ديد همه به نمايش در بياورند، خب شما هم اين فرصت را به آن ها بدهيد، يم تخته يادآوري کارهاي روزانه مطابق سبک و سياق دکوراسيون داخلي اتاق خواب نوجوان عزيزتان درست کنيد و آن را به ديوار اتاقش نصب کنيد.

سعي کنيد در اتاق خواب نوجوان عزيزتان از وسيله هايي که حضورشان ظاهري متفاوت و منحصر به فرد به طراحي دکوراسيون داخلي اتاق مي بخشد استفاده کنيد. اين کار باعث مي شود تا نوجوان شما به اتاق خواب خود افتخار کند، اين وسيله ها مي توانند يک تابلو زيبا با نقش باب ميل نوجوانتان باشد، يا مي تواند حتي صندلي راکي باشد که در گوشه اتاق به ارامي نشسته است.

خيلي از نوجوانان به چسباندن پوستر در اتاق خواب شان علاقه دارند ولي چون فکر مي کنند اين کار کمي بچه گانه است، سعي مي کنند تا آن را مخفس کنند، خب شما مي توانيد با يک حرکت هوشمندانه جوري پوستر ها را در طراحي دکوراسيون داخلي اتاق خواب شان مهمان کنيد که خود آن ها هم شگفت زده شوند. شما مي توانييد از کاغذ ديواري هايي با طرح دلخواه نوجوانتان استفاده کنيد، هم اتاق زيبا مي شود، هم نوجوانتان راضي.

استفاده از هر گونه لوازم دکوري و اکسسوري هايي که فکر مي کنيد چهره اتاق خواب نوجوان عزيزتان را دگرگون مي کند را فراموش نکنيد، نيازي نيست که شما براي طراحي اتاق خواب نوجوان خود هزينه زيادي بکنيد، اين کار مي تواند کمي مقرون به صرفه تر باشد، مثلا مي توانيد فقط رويه کوسن ها را عوض کنيد، يا فقط پرده ها و رو تختي ها را تغيير دهيد. عناصر اصلي تر مثل همين ها مي توانند تغييرات چشم گير تري را ايجاد کنند.


ویدیو مرتبط :
نکاتی ساده برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب