فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چهاربند: مانور زلزله نشان دهنده اهمیت ایمنی و سلامت دانش آموزان است


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، اسفندیار چهاربند در هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی که در هنرستان دخترانه پاسداران (منطقه 19)برگزار شد افزود: یکی از ماموریت های خطیر معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش تهران تعلیم و تربیت ماموریت دانش آموزان است تا نسلی بالنده، مسئول، فکور، کاردان و متخصص را برای آینده کشور تربیت کنند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کشور حرکتی نمادین تلقی می شود گفت: در این مانور سراسری در نظر داریم تا با عزم ملی برای حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان تلاش کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: حدود 13 میلیون دانش آموز در بیش از 105 هزار مدرسه کشور مشغول به تحصیل هستند که سهم شهر تهران حدود یک میلیون و 80 هزار دانش آموز در 4200 مدرسه است.
وی ادامه داد: حفظ سلامت و ایمنی آنها در شرایط بحرانی مانند زلزله و حوادث غیرمترقبه از اهم فعالیتهای ما در این حوزه است.
چهار بند تصریح کرد: این حرکت بزرگ با همکاری دستگاه های مختلف برگزار شد که مانور زلزله نمونه ای بارز از مشارکت دستگاهها در آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: برگزاری مانور زلزله به والدین و شهروندان این اطمینان را می دهد که آموزش و پرورش به ماموریت خود در حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان اهمیت می دهد.
گفتنی است در این مراسم بعد از نواخته شدن زنگ زلزله و ایمنی توسط معاون وزیر، دانش آموزان در مدت 2 دقیقه و 30 ثانیه به حیاط مدرسه آمدند و تیم های امدادی مانند هلال احمر، آمبولانس و اورژانس، آتش نشانی نیز کارهای از پیش تمرین شده خود را در کمترین زمان به نمایش گذاشتند.
تهرام/7245/7247//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور زلزله و ایمنی