سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خطیب جمعه محمد آباد: رمز موفقیت ایران اسلامی پافشاری بر آرمان های انقلابی است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هاشمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به توطئه های سال های اخیر دشمنان برای زمین زدن نظام اسلامی اظهار کرد: آن زمان امام راحل و امروز امام خامنه ای عزیز با اقتدار و مدبرانه جلوی فتنه ها ایستادند تا نام ایران را در جهان همچون نگینی بدرخشد.
وی بحث نفوذ دشمن در دوران حاضر را جدی قلمداد کرد و گفت: دشمان ما درصدد نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور هستند و از این رو حفظ وحدت یعنی همان عنصر مهمی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و سبب شد انقلاب به راه خود تا الان ادامه پیدا کند از ضروریان حال حاضر است.
خطیب جمعه محمد آباد جرقویه اصفهان ایجاد دو دستگی در بین مردم و مسوولان را از اهداف دشمن و نفوذی های آنان دانست و افزود: امید و اعتماد به نفس سبب ناامیدی مخالفان و دشمنان است چراکه دشمنان ما درصدد مخدوش کردن نشانه های امید و تبدیل آنها به نشانه های یأس، تردید و القای بن بست و سیاه نمایی و در نهایت گرفتن پویایی جامعه هستند.
حجت الاسلام هاشمی مسئله مهم دیگر در مواجه با نفوذ دشمنان را ایستادگی و عدم سازش در برابر دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد:. رهبر فرزانه انقلاب در این رابطه می فرمایند: «به صراحت اعلام می کنیم ما با استکبار و نظام سلطه و تسلط چند کشور بر جهان مخالفیم و نخواهیم گذاشت این چند دولت با سرنوشت دنیا بازی کنند» و این یعنی مسئولان هم باید در همین مسیر حرکت کنند و اصول انقلاب را به صراحت در برابر دشمنان اعلام کنند.
امام جمعه محمدآباد افزود: fvod افرادی که سابقه انقلابی دارند ولی از گذشته خود پشیمان هستند و دیگر خود توانایی مقابله با استکبار را ندارند، برای رسیدن به اهداف خود نقاط قوت نظام را مورد انتقاد قرار می دهدند و درصدد تضعیف آن هستند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیجی سراسر کشور اظهار کرد: عده ای نیروهای انقلابی و ارزشمدار را افراطی و تندرو می خوانند و با این عناوین قصد دارند آنها را از صحنه خارج کنند که این هم بخشی از پروژه نفوذ داخلی و خارجی با اهداف سیاسی و منافع انتخاباتی جریانی خاص است.
شهر محمد آباد از توابع بخش جرقویه سفلی در 65 کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.
7147/ت/ / 1339

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رمز موفقیت های انقلاب اسلامی