سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدور کیفرخواست برای پرونده تخلف در انتخابات شورای شهر کرج/ شورای حل اختلاف مرجع رسیدگی به موضوع


مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بررسی پرونده تخلف صورت‌گرفته در انتخابات شورای شهر کرج، در کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: جلسه کمیته 3 نفره برای بررسی این موضوع با حضور شخص شاکی، داود محمدی به‌عنوان نماینده هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و اینجانب به‌عنوان رئیس کمیته سیاسی کمیسیون اصل 90 برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه شخص شاکی مستندات خود را ارائه کرد و نتیجه‌ای که در این جلسه حاصل شد این بود که حقی از فرد شاکی ضایع شده و نظر بر این است که مطابق ماده 91 قانون شوراها به‌دلیل اینکه اگر کسی شرایط عضویت را از دست بدهد، باید موضوع در شورای حل اختلاف مطرح شود، شورای حل اختلاف باید مرجع رسیدگی به این موضوع باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد تا صورت‌جلسه‌ای از این نشست تهیه و به وزارت کشور ابلاغ شود تا اقدامات لازم در این باره صورت پذیرد.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: پرونده تخلف در انتخابات شورای شهر کرج در محاکم قضایی نیز مطرح شده و برای آن کیفرخواست صادر شده است و صدور حکم برای این پرونده می‌تواند به حل این موضوع بیشتر کمک کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BNC55A


ویدیو مرتبط :
شورای حل اختلاف