سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات دو مرگ عاشقانه در پایتخت!


جزئیات دو مرگ عاشقانه در پایتخت!شهرخبر: در پرونده نخست، رد پای یک پزشک‌ میلیاردر خودنمایی می‌کرد که پس از اقدام به خودکشی، در بیمارستان ادعاهای عجیبی داشت اما پس از چهار روز به علت شدت جراحات روی تخت بیمارستان جان باخت.

او مردی ۶۰ ساله بود که از پشت‌بام ساختمان خود را به پایین پرتاب کرده بود. این در حالی بود که روی گردن و دستانش آثار ضربات چاقو دیده می‌شد و این مسأله مرموز به‌نظر می‌رسید. او زنده مانده بود و برای مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

در آپارتمان او جسد زنی جوان وجود داشت که روی زمین افتاده بود. در بررسی‌های پزشک اورژانس مشخص شد از مرگ زن ۳۶ ساله یک یا دو روز می‌گذرد. بلافاصله این جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان تحقیقات خود را ادامه دادند.

در بررسی‌های بیشتر، ماموران شعرهای عاشقانه‌ای را روی در و دیوار این خانه دیدند که با خون نوشته شده بود. در چنین شرایطی قاضی دستور انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.

ماجرای عجیب مرگ این زن و خودکشی پزشک ثروتمند، کارآگاهان را برای حل این معما به بیمارستان کشاند. این مرد در بیمارستان به کارآگاهان گفت: زن جوان پرستارم بود. به او علاقه‌مند شده بودم. یک روز پیش از اینکه دست به‌خودکشی بزنم، زن جوان که در خانه‌ام بود ناگهان حالش بد شد و روی زمین افتاد. بعد از معاینه متوجه شدم که او احتمالا بر اثر ایست قلبی جان باخته است.

یک روز با جسد او زندگی کردم. وصیت‌نامه‌ام را هم نوشتم و تصمیم گرفتم خودکشی کنم. ابتدا با چاقو ضربه‌ای به دست و گردنم زدم اما همچنان زنده بودم. خون زیادی از دستانم می‌رفت که با آن چند جمله روی در و دیوار نوشتم. پس از آن به پشت‌بام رفتم و خود را به پایین پرتاب کردم اما با این حال زنده ماندم.

این پزشک تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت اما پس از گذشت چهار روز به‌خاطر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

با مرگ تنها شاهد حادثه، حالا تنها علت مرگ پرستار واقعیت این پرونده را فاش خواهد کرد.

مرگ یک زن دیگر در بامداد پنجشنبه ١٤ آبان‌ماه، دومین حادثه مرگباری بود که به بازپرس ایلخانی گزارش شد. این‌بار زنی ۲۵ ساله از طبقه دهم یک برج مسکونی در شمال تهران به پایین سقوط کرده و جان باخته بود.

تیم جنایی راهی محل حادثه شد و در تحقیقات اولیه دریافت زن جوان با شوهر ۵۲ ساله‌اش زندگی می‌کرد که همسرش ١١ شهریورماه به علت سکته قلبی جان باخته بود. در چنین شرایطی به دستور بازپرس جنایی، ‌جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند تا علت سقوط مرگبار این زن مشخص شود.

بررسی‌های کارآگاهان نشان می‌داد این زن پیش از مرگش در پیامکی به پسرخوانده‌اش اعلام کرده بود که احساس تنهایی می‌کند و قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد. پسر جوان با دریافت این پیامک بلافاصله خود را به خانه همسر دوم پدرش رسانده بود. زنگ خانه را به صدا درآورده اما خبری از او نبود. به همین خاطر ماموران را در جریان قرار داده بود. ماموران نیز خود را به خانه این زن رساندند و در را شکستند اما اثری از زن ٣٦ ساله پیدا نکردند.

در حالی ‌که تیم ماموران به تحقیقات میدانی دست زدند، با پیکر بی‌جان این زن پشت مجتمع مسکونی روبه‌رو شدند. او خود را از طبقه دهم به پایین پرتاب کرده بود. این درحالی بود که خانه وی مورد بررسی قرار گرفت و ماموران با وصیت‌نامه این زن در کمد لباس روبه‌رو شدند که نشان می‌داد او به خاطر عشق به همسرش دست به این مرگ خودخواسته زده است.

او در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: همسر دوم شوهرم بودم. همه تصور می‌کردند او را به خاطر پول دوست داشتم اما تنها به خاطر عشق بود که تن به این ازدواج داده بودم. با مرگ همسرم زندگی برایم عذاب‌آور است. حالا می‌خواهم به زندگی‌ام پایان دهم.

با به‌دست آمدن این سرنخ، پرونده با موضوع خودکشی در دادسرای جنایی مختومه اعلام شد.222


ویدیو مرتبط :
جزئیات مرگ مشکوک خبرنگار شبکه Press TV