سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چند ماسک مراقبتی برای «موهای آسیب دیده»


چند ماسک مراقبتی برای «موهای آسیب دیده»ایران/ ماسک‌های موی فراوانی در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی پیدا می‌شود اما معمولاً پرهزینه و گران هستند. اگر نمی‌خواهید پول زیادی برای این ماسک‌ها بپردازید خودتان می‌توانید به راحتی ماسک مو درست کنید و به همان اندازه از موهایتان مراقبت کنید.
این دستورالعمل‌ها برای نرم شدن و بازسازی موهای آسیب دیده و رنگ شده بسیار مفید و مؤثر هستند. اگر دائماً از سشوار، اتوی مو و برس‌های برقی استفاده می‌کنید حتماً به این ماسک‌ها نیاز دارید.
این ماسک‌ها برای هر نوع مویی از خشک تا چرب یا موی صاف و فری مؤثر و مفید است.
از این ماسک‌ها یک تا دوبار در هفته استفاده کنید. برای اثر بخشی بیشتر حداقل ۱۵ دقیقه صبر کنید تا این ماسک روی مو بماند.
روغن داغ برای درمان موی آسیب دیده
شما می‌توانید از هر نوع روغنی استفاده کنید اما روغن بادام یا روغن نارگیل مؤثرتر هستند. از این روش ماهی یک بار استفاده کنید. بعد از استفاده از این روش باید موهایتان را حداقل دوبار با شامپو بشویید تا روغن‌ها پاک شوند. روغن را کمی داغ کنید و روی موهایتان بمالید.
ماسک شیر و عسل
شیر و عسل برای درخشندگی مو بسیار مؤثر هستند. موهای آسیب دیده‌ای را که با روغن درمان می‌کنید معمولاً به سختی حالت می‌گیرند این ترکیب برای نرم شدن و بازیابی کیفیت موها مؤثر است. اگر موهای معمولی دارید از شیر چرب استفاده کنید اگر موهای بسیار لختی دارید از شیر کم چرب استفاده کنید. شما برای درست کردن یک ماسک یک لیوان شیر و دو قاشق عسل نیاز دارید. عسل را با شیر گرم مخلوط کنید. در حمام بنشینید و مواد را روی موهایتان بریزید. این ترکیب برای موهای کوتاه است. به نسبت بلندی موهایتان این مقدار را بیشتر کنید.
ماسک موز و روغن زیتون
اگر موهایتان بر اثر استفاده از مواد شیمیایی مثل رنگ مو آسیب دیده است از این ماسک استفاده کنید. یک موز را له کنید و با دو قاشق غذا خوری روغن زیتون مخلوط کنید و با یک میکسر کاملاً آن را به شکل کرم دربیاورید. اگر موز سفت است کمی آب به آن اضافه کنید. به نسبت حجم موها می‌توانید این مواد را بیشتر کنید.
روغن نارگیل اصیل
استفاده از این روغن در زمستان برای موهای آسیب دیده و خشک یک توصیه جدی است. شما هم می‌توانید این روغن را گرم کنید و روی موهایتان بمالید و هم می‌توانید کمی از آن را به شامپوی سرتان اضافه کنید و در حمام از آن استفاده کنید. از روغن نارگیل برای براق‌تر شدن موها استفاده کنید. این روغن همچنین به درمان موخوره و کاهش شکنندگی موها کمک می‌کند. شما می‌توانید از این روغن دوبار در هفته به جای حالت دهنده مو استفاده کنید. کافی است دو قاشق غذا خوری روغن به شامپو اضافه کنید تا نتیجه آن را ببینید. برای اثر بخشی اجازه بدهید ترکیب شامپو و روغن ۵ دقیقه روی موهایتان بماند.
ماسک تخم مرغ و مایونز
موهای آسیب دیده معمولاً وزوزی و بد شکل هستند. سفیده و زرده دو عدد تخم مرغ را از هم جدا کنید. زرده را با یک قاشق غذاخوری مایونز مخلوط کنید. مواد را به موهای آسیب دیده بمالید و ۱۶۵ دقیقه صبر کنید. موها را با یک بار استفاده از شامپو بشویید.

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
ماسک مخصوص موهای خشک و آسیب دیده