سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارگر 33 ساله در تبریز بر اثر گیرکردن در ماشین پروفیل سازی جان سپرد


گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مزبور حاکی است که با اعلام این حادثه به اپراتوری اورژانس 115 تبریز، کاردان های پایگاه 205 تبریز به محل حادثه، اعزام شدند که مرگ این کارگر را به دلیل شدت صدمه ای که در اثر گیرکردن دست در داخل دستگاه و برخورد سر فرد با دستگاه و خونریزی مغزی رخ داده بود تایید کردند.
دراین گزارش آمده است: در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، ضروری است در داخل شهرها با عوامل آتش نشانی با شماره تلفن 125 و در خارج شهرها با عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره تلفن 112 تماس گرفته شود.
روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی تاکید کرده است: در اورژانس 115 تجهیزات لازم برای رها سازی مصدوم وجود نداشته و همچنین در حوزه وظایف و تخصص تکنسین های اورژانس نیست.
6120/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درگذشت پسر 33 ساله امیر دبی بر اثر سکته قلبی